Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339565 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Kan någon berätta vad Clarke gör så jävla bra och som motiverar den istid han får?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Man brukar ju säga att målvakten är halva laget men i AIKs fall måste det fan vara 90%. Svaga avslut av Brynäs so far och det borde väl stå 3 - 1 eller liknande till Brynäs.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Fan vad svårt vi har att sätta PUCKJÄVELN nu då pp!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: Typiskt en sån grej man gör när man leder med 7-1 eller tar för lätt på uppgiften!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Fan vilket jävla fipplande av Lauritzen, skjut för fan. Gynge gjorde precis som man ska göra.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Bissett19: Clarke har i alla fall träffat mål med sina skott denna match, det är man ju inte bortskämd med.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
henke1:
Som ofta den här säsongen, klacken har ryckt upp sig rejält och förtjänar beröm för det :)
Som ofta den här säsongen, klacken har ryckt upp sig rejält och förtjänar beröm för det :)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
"Verkar vara glest om folk på läktarna, löning i dag ju?"
Fick rapport av en AIK:are strax före match: "vad många det är här, mycket mer än det brukar va på hovet"
Säger iofs inte så mycket ;)
"Verkar vara glest om folk på läktarna, löning i dag ju?"
Fick rapport av en AIK:are strax före match: "vad många det är här, mycket mer än det brukar va på hovet"
Säger iofs inte så mycket ;)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
Till Arnios försvar så tycker jag Clarke har sett hyfsat med ut ikväll.
Till Arnios försvar så tycker jag Clarke har sett hyfsat med ut ikväll.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre:
Iskallt gjort av Larsson, youtubevarning på den lobben :)
Annars tycker jag Brynäs är klassen bättre än AIK, men det är lite för omständigt. Måste spelas enklare, snygga dragningar ger inga poäng.
Iskallt gjort av Larsson, youtubevarning på den lobben :)
Annars tycker jag Brynäs är klassen bättre än AIK, men det är lite för omständigt. Måste spelas enklare, snygga dragningar ger inga poäng.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues:
Ett Omarkmål av Guten;)
Bra period efter AIK:s mål,hoppas nu verkligen att man fortsätter åka grillor.
Ett Omarkmål av Guten;)
Bra period efter AIK:s mål,hoppas nu verkligen att man fortsätter åka grillor.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
arnio: Nästa så att jag ska ha ett ASS på det målet ;-) Fattas bara att Svedberg kniper ett friläge med.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Modo och Timrå ligger under. Nu måste vi ta chansen att avansera här. Kör Dacke och Clarke non-stop
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre:" Sjukt less på alla stolpskott Brynäs skjuter. Kan det inte vara stolpe in någon gång?"
Stolpe in 1-1
Stolpe in 1-1
« Föregående · 1339565 · Nästa »