Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339905 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
foppa78: snart kommer Huge in och meddelar att brynäs har gjort en bra match...
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
foppa78:
Skulle det vara nån överraskning....har ve NÅN gång presterat när vi omgången innan gjort en bra insats???
Skulle det vara nån överraskning....har ve NÅN gång presterat när vi omgången innan gjort en bra insats???
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Nu vet vi det.Igen.Långsamma glidande innebandystraffar funkar alltså inte. Nähä. Då vet vi. Så? Fortsätta så ,kanske? Det verkar liksom inte vara nån bra ide'.Eller?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Gurra88: Gick det Brukar? Detta lag har inget i ett slutspel att göra. Cz får förklara hur han kan köra Clarke i slutminuterna och stadium i Sudden. Man kan fan fråga sig om han inte vill vinna eller är det så illa att han inte förstår bättre?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Och Brynässpelarna samt coach vägrar att ställa upp på intervju efter matchen, jävla fegstackare!!!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Hahaha, ja herregud vad kass brynäs är på straffar. Tragiskt!
Kvalserien närmar sig, känns det som
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Gurra88: Aik bryter sin bortatrend.. Mot vilka? Såklart mot brynäs - laget där alla lag bryter sina negativa trender..
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Vi förlorar mot ett genomuselt AIK i en av säsongens absolut viktigaste matcher. Dom viker ner sig som vassstrån för vinden. Fy fan så jävla uselt!!!!!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
foppa78:
Ja, helvete så jävla tama straffar Dackell och Rödin la.. Pinsamt
Ja, helvete så jävla tama straffar Dackell och Rödin la.. Pinsamt
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Macahan: Torsk igen på värdelösa straffar och förbannat värdelöst spel i slutet.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
bradberry: Jo men så har det sett ut hela säsongen. Minsta motgång och det blir pyspunka mentalt och fysiskt. Förvånansvärt att det inte åtgärdats faktiskt.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Svagt att sätta in Clarke och Ekholm sista minuten, det måste jag säga. Trodde inte mina ögon. Märkligt. Förhoppningsvis straffseger, så ger det lite trendbrott där i alla fall.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
MarcusElving: Då knäpper jag av. Oavgjort mot AIK hemma, det är så man spyr. Lycka till med lotteriet.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Fegis, det är väl mer än fråga om i vilken ordning de skall lägga dem.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Huss: Nu vill jag se skott, inget jävla fipplande. Järnkrok, Larsson o Eero vill jag se!!!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Gurra88: Clarke är bland de sämsta jag har sett på backplats i Brynäs någon gång. Han är ju totalt oduglig i defensiven, fipplar ständigt med pucken och träffar sällan mål när han skjuter.
Ola Svanberg var bättre!
« Föregående · 1339905 · Nästa »