Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
« Föregående · 1651175 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: Rötägg? Det skulle inte ens ha varit utvisning, skandal.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Där gick kärring o kotte ner på undervåningen, inte fan svär jag väl??
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues:
Ännu en klockren förlust av tekning i egen zon och reducering.
Ännu en klockren förlust av tekning i egen zon och reducering.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: Nu lugnar vi ner oss, är 44 bast, går upp o pissar 5 ggr per/natt😂😂
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Zappaholic: BP nu, VIKTIGT att hålla undan
FAAAAAN Mål direkt
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
70 Rodrigues: och Leksand ligger under. Gick det för dig igen?😂😂😂👏👏
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
VILKET MÅL HAN GÖR!! HÄRLIGT O SE BRYNÄS IDAG!
PLING: Lif-Lhc 2-3 SAMTIDIGT!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vilket jävla MÅÅÅÅÅL
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Jag skiter i SAIK. Vill jag läsa om dom går jag in på deras forum.
Fan vad snyggt mål!!
Ingen hybris nu, tack.
Fan vad snyggt mål!!
Ingen hybris nu, tack.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Går inte att låta bli göra en liten utvikning här. Skellefteå, vilket lag! Och Pesonen. Tänk att få ett sånt äss till laget under säsong. De ska till en skräll för att inte SAIK tar tredje raka guldet.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
JAAAAAAAA VI spelar ju hockey idag!! Folk framför mål och träffar mål! Underbart C!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Steenm:
Synd bara att Brynäs förlorar i princip varenda tekning och det kostade oss ett mål i arslet denna gång.
Synd bara att Brynäs förlorar i princip varenda tekning och det kostade oss ett mål i arslet denna gång.
« Föregående · 1651175 · Nästa »