Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
« Föregående · 1632478 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Peja: Kan du vara snäll och ändra från nov till oktober, gick lite för fort där😃
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: Utifrån vad jag såg FBK prestera mot Våleränga i onsdags så vinner vi komfortabelt 4-2
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: Sant. Men de hade A-team inne på PP och hade 2 stycken 5-3 överlägen varav ett på 2 min utan att producera.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Westlund 7:e idag, bra! Sunken får känna flåset bakifrån...
Lindblom borta några veckor till...Herregud!
+ 3
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
tjugo8: Rankar Westlund som topp 5 back jag. Han har varit ett lika stort utropstecken som Brodecki.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues:
Gnäll BK har tydligen pissat på oss på hemmaplan 8 matcher i rad...
Hoppas Bz spänner ögonen i grabbarna så de ger dem rejält m stryk...tror inte han har mkt t övers för motståndet
+ 2
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
tjugo8: Jag känner mig oerhört optimistisk inför kvällen, det blir tre pinnar helt enkelt:)
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Härligt att möta dansbands kärringarna, känner på mig att det blir vinst ikväll och att Brodin kommer ge några kyssar på trollet :)
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
BIF96:
Hoppas Brodin lyckas bättre än denna gång...
Men modet han hade kan ingen ta ifrån honom...
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues:
Nu när det är fredag och solen skiner så är man på extra bra humör så jag säger att Brynäs vinner med 6-1 !!!
Forza Brynäs
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
tjugo8: Kvittar att han fick pisk, visade att han står upp och det sänder signaler.
Matchen ikväll torskar vi.. Det är mer än ett lag som som bryter sina trender mot just oss.
Matchen ikväll torskar vi.. Det är mer än ett lag som som bryter sina trender mot just oss.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Jaha detta ska bli riktigt kul. Oavsett hur det går ikväll så känns det som vi nu har ett slagkraftigt lag på pappret. Nu krigar vi för slutspel!
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues:
Nu kör vi!
Sambon tar lillen o matlagningen
Hoppas ni sitter bra...
Nu kör vi!
Sambon tar lillen o matlagningen
Hoppas ni sitter bra...
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
tjugo8: Sitter jättebra, vann dagens tennis med 6-3, 6-2, 6-2. Polaren slängde racket ett par gånger..bra start och nu mot en annan vinst! Tippar 3-2 Brynäs
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues:
Valde soffan före Vita Hästen
Blir fullt för dem ikväll, 4500, fler i Gavlerinken?
Valde soffan före Vita Hästen
Blir fullt för dem ikväll, 4500, fler i Gavlerinken?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Tyvärr så är det för många i laget som inte gör skit jobbet.
Lex Rödin.
FBK är på tok för tunga för att kunna spela på halvfart mot.
Lex Rödin.
FBK är på tok för tunga för att kunna spela på halvfart mot.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Lindström: Jag tycker Rödin börjar se bättre ut. Säsongsinledningen har inte varit bra, men han och laget är på gång.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Sådär gott folk, Brodins lilla knuff skapar läget och målet.
SÅ måste man spela.
SÅ måste man spela.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Stabil period får jag säga. Vi var det bättre laget och FBK kom aldrig riktigt nära.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues:
Har missat större delen av första.. Hur ser det ut? Leder Brynäs rättvist?
Vilken dålig bild det är, HD my ass.
Har missat större delen av första.. Hur ser det ut? Leder Brynäs rättvist?
Vilken dålig bild det är, HD my ass.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Qvarre: Tycker vi är bättre än FBK.
Jag kanske överdriver, men detta känns som en viktig match att vinna. Då hakar vi på topplagen och lämnar lag som Modo, FBK och Lyxfällan en bit bakom oss.
Jag kanske överdriver, men detta känns som en viktig match att vinna. Då hakar vi på topplagen och lämnar lag som Modo, FBK och Lyxfällan en bit bakom oss.
+ 2
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Qvarre: Tyckte det var ganska jämnt, hände inte särskilt mycket.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
HV71 direkt imorgon också..hade varit skönt med 3p i ryggen när vi ska ner dit o lira.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic:
Gott med ledning i alla fall och hoppas att det fortsätter på den inslagna vägen.
Gott med ledning i alla fall och hoppas att det fortsätter på den inslagna vägen.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Nämen jag går o nattar lillen nu, så står det 3-0 när jag är tillbaka😃
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
70 Rodrigues: hoppas han bajsar också. Det har ju gett resultat förut, och då menar jag inte bara i blöjan.
Sv: Brynäs IF-Färjestads BK den 10/10-14
Zappaholic: Kommer inte må bra av ytterligare förlust MIT fbk.
Skärpning!!
Skärpning!!
« Föregående · 1632478
Redigerad kommentar