Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
-Intressant så olika man kan tycka... Jag är av uppfattningen att Anton gjort ca: 45 bättre matcher den här säsongen.
-Säger så här: Jag är AVUNDSJUK på det försvarsspel och den förmåga att spela på resultat som de visade upp i period 3. Att Brynäs fick in ett mål var ju bara flyt. De hade 100% kontroll fram till dess.
Redigerad kommentar
I morgon tar med all sannolikhet denna skitsäsong slut. Synd på pengarna..
I morgon tar vi nya tag och hoppas på det bästa men det är tungt nu.
Chris11: All press är på FBK. Alla tycker att de bör ta det här nu. Precis som i första matchen kan det gynna oss.
Jag är inte imponerad av Färjestad. För jävla trist att så många här tycker det redan är kört. Hoppas ni inte deltar i någon lagidrott själva. Ni skulle sänka laget med er mentalitet. Skärpning för fan!!
Redigerad kommentar
- Starky skakig
- På tok för mkt puckfokus i defensiven med ideliga tappade markeringar som följd
- Passningsspelet och puckbehandling var under all kritik
Plus tilll Lindblom, Brodecki o Blomman linan. Anton Rödin var också riktigt bra.
Vilken jävla losermentalitet vissa härinne ger uttryck för. Det är två matcher som gått till övertid. Uppenbarligen är vi inte så mycket sämre om ens något sämre än Fbk.
4-3 i matcher sett över säsongen till Fbk. Klart vi har en bra chans.
Hoppas verkligen att Andersen kommer in och "avlastar" junisarna. Synd att Starky gör en liten tavla på Salmelas skott.
Men ja, vi hade något behövt pengarna som tillkommer genom kvartsfinal. Fan Sweatt det där friläget får du inte igen...
Bra där Linus Norberg, hur smakar den här "segern"? Sluta ta ut segrar i förtid era jävla #^%£\...!
Huge: Vi har en jättechans att ta dem. Hoppas Andersén är tillbaka och kan spela. Vi får gå hårt på våra backar annars.
fbk är ju ett sämre hemmalag och även om vår bortastatistik är usel så gäller nya förutsättningar än i serien.
Vi måste börja omsätta våra chanser på ett bättre sätt.
Nya tag imorgon
Fyra fina målchanser i Övertiden för oss innan Fbk avgör. Det är riktigt tungt och bittert..
Tycker vi visat att vi är minst lika bra som Fbk. Vi har goda chanser att ta dem i Karlstad om vi kan släppa den här förlusten.
Men oj vad jag ville se Bill sätta det friläge... =(
Målvakterna avgör utan att Starky är dålig, PW återigen matchhjälte.
Hoppas trenden håller i sig, att bortalaget vinner.
Men som supporter av Brynäs IF säger jag att vi har alla chanser i världen. Snorjämt ute på isen. 60-40.
Forsberg 1978: Tror vi har bra chans i morgon. Tycker vi ser rappa ut. Detta är långt ifrån kört.
Släng in Honken.
Redigerad kommentar
Och vilken analys med facit i hand yrar du om?
Jag bad om lite rättvisa från hockeygudarna och blev bönhörd.
Må Hybriskungen få avgöra nu i PP....
NÄ NU JÄVLAR KÖR VI GUBBAR!!! KOM IGEN BRYNÄS IF!!!!!!!!
Lite ödmjukhet vire på din plats.
Nu gick det vägen för en kvittering men det var på håret. Hur mångs gånger har vi inte sett det omvända?
Så din facit i hand analys håller inte, särskillt inte kombinerad med din brist på ödmjukhet.
MEN FAAAN VAD GOTT!!! Nu avgör vi matchen snabbt i PP om jag får be.
Så nej, på det hela taget är jag ej imponerad.
Smaken är som baken...