Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
« Föregående · 1301194 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
In med Kahnberg i första PP nu. Ingen Dackell och Hansen tack!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: BUHU, DUMMA DOMARE; GÖR SÅ ATT BIF LIGGER UNDER!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Vips så är Brynäs ett slaget lag. Det räcker att det lag man möter går på 90% så vinner man!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Jag ser inte matchen.. Är det återigen en tavla av Greiss? När ska han lägga av med det i så fall, det börjar bli väldigt oroande att han tabbar sig i varje match.
Iofs kanske det är bra att FBK kvitterar så Brynäs fattar att de lär fortsätta spela...
Jaha 1-2 också, som sagt. PP är viktigt i hockey.. Eller hur Czarnecki?
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
2 min för AnderSEN. Och 3 chanser framför kassen! Bra jobbat BIF!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
HUR KAN DOMAREN LÄÄÄNGST BORT ta den där utvisningen då när en domare står precis bredvid ?!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 1-6 i skott efter 8 min, bedrövligt är bara förnamnet!!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: Ja, det såg faktiskt ut som om dom ställde upp sig i box!, men det kanske ingick i CZ´s plan!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Greiss bjuder tillbaka!
Så fort FBK höjer tempot med en promille hänger inte BIF med!
Så fort FBK höjer tempot med en promille hänger inte BIF med!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Förvånad, dom har varit kassa hur länge som helst, dom blixtrar till ibland, but thats not good enough?
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Så här långt är junisarna vår bästa line och den enda som skapat nåt i anfallsväg.
Nordan, Dacke, Hansen, Lauritz bedrövliga!
Nordan, Dacke, Hansen, Lauritz bedrövliga!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Undrar om det är någon som ser gnagets siffror på ryggen?
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huvudsaken är att brynäs leder matchen, sen skiter jag i hur spelet ser ut.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: Aik publiken skämmer ut sig som vanlit, trisst
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Bedrövlig första period, men en ledning i alla fall!
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Kul att Sundström äntligen fick göra ett mål. Han är en av mina favoriter bland doldisarna. Den killen ger alltid allt och är en riktig lagspelare och kämpe.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Hoppas nu bara att det inte en 3-0 ledning.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: typ... Det är riktigt irriterande att se Dacke och Hansen i PP...
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: "En fantastisk siffra, ingen av dom kan ha sett matcherna mot AIK och mOdO etc."
Kanske de var på plats vid de sex hemmavinsterna. Brynäs är trots allt fjärde bästa hemmalag.
Kanske de var på plats vid de sex hemmavinsterna. Brynäs är trots allt fjärde bästa hemmalag.
Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Huge: Vad krävs för att CN ska byta ut spelarna i PP? Att vi inte gör mål på 10 matcher?
« Föregående · 1301194 · Nästa »