1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778954 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
nästa pp får fbk och då blir det måljingel

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Nej, det kommer att bli KS, Tack Sundlöv!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010

arnio: Och den här säsongen finns det inga räddningsplankor så det gäller att plocka poäng, annars ligger vi snart riktigt illa till.


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
ohhhhhhhhhhhhh Granis

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Ja ännu ett uddlöst PP, det var väl inget nytt..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
vi skulle inte ens kunna göra mål i 6mot3 med detta PP.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Vilket jävla PP??

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: japp. Och du tycker detta är ett bra PP?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: nä inget under alls.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Är du sierska?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010

arnio: Vi har ett powerplay som är totalt värdelöst, vi har ingen vidare målvakt (så här långt), vi har en grymt passiv tränare, vi har en förmåga att tappa stora ledningar..

Det är inget under att vi inte ligger på övre halvan..


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Går ju planenligt det här.. Samtliga utom Sundström å Sandin visar vilka framstjätrtar dom är.

Har Lasse J haft E N passning rätt i dag?

Sen Whhoohhhohohohohow vilket bra PP vi har. Ä N..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
65selander: Nu känner jag på mig att det blir måååååål

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: och nu kommer det ett nytt värdelöst PP

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Nytt PP, dags för stor briljans igen!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Så du menar att VI inte är kompletta?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: och nu ligger vi tia

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: Dom har ju även forwards och backar!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Nån som såg Hansens agerande på blå nyss!!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: Dacke inne nu ...mål?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Fan fbk har ju en målvakt, varför har inte vi det?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Kan ingen jävel ta ett korsband på Kåberg!!!???

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010

Lesky: Jag har knappt några förhoppningar på att det ska bli mål när Brynäs får PP längre..

Kahnberg ska absolut spela första PP, håller med!


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Händer ju ingenting, byt PP uppställning in med Dacke

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Nu blir det 2 min i mittzon

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: säger jag så ?! jag säger: Domarna är så sjukt dåliga!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Nu får ju vi PP, bara att göra likadant!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: PP och efter det så har vi skrapat ihop två skott.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
PP dax för Dacke!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
In med Kahnberg i första PP nu. Ingen Dackell och Hansen tack!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Sorgligt att se, vi håller på ett håglöst skitlag

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: BUHU, DUMMA DOMARE; GÖR SÅ ATT BIF LIGGER UNDER!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: än ska vi inte ge upp

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MarcusElving: Den största tavlan var av domaren.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
En TO hade varit på sin plats!!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Vips så är Brynäs ett slaget lag. Det räcker att det lag man möter går på 90% så vinner man!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Hur var det nu med Brynäs och ledningar?


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010

Jag ser inte matchen.. Är det återigen en tavla av Greiss? När ska han lägga av med det i så fall, det börjar bli väldigt oroande att han tabbar sig i varje match.

Iofs kanske det är bra att FBK kvitterar så Brynäs fattar att de lär fortsätta spela...

Jaha 1-2 också, som sagt. PP är viktigt i hockey.. Eller hur Czarnecki?

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Apropå våldtagen gris!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Rackarns nu ser det mörkt ut


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Vissa lag KAN spela PP!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
2 min för AnderSEN. Och 3 chanser framför kassen! Bra jobbat BIF!


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
HUR KAN DOMAREN LÄÄÄNGST BORT ta den där utvisningen då när en domare står precis bredvid ?!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: 3-6

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 1-6 i skott efter 8 min, bedrövligt är bara förnamnet!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: Ja, det såg faktiskt ut som om dom ställde upp sig i box!, men det kanske ingick i CZ´s plan!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Usscch vad dåliga vi verkar vara idag...

« · 1301269 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)