Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
« Föregående · 1590386 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Johan Norrström: Sett till spelet är väl Frölunda värda 6 poäng, typ.
Det är Rahm som ensam fixar en oförtjänt pinne.
Med lite flyt tar vi bonuspoängen.
Det är Rahm som ensam fixar en oförtjänt pinne.
Med lite flyt tar vi bonuspoängen.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: Inte för att vi förtjänade att vinna ikväll men att tappa allt på några minuter är mer än lovligt uselt.
Kan man hoppas på extrapoängen.
Kan man hoppas på extrapoängen.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic:så bittert, även om vi inte spelade bra så hade vi 3p, och det borde man ha kunnat säkra genom äckligt disciplinerad avslutning på matchen...
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic: Som jag skrev tidigare, ingen vill göra skitjobbet, man räknar med att något annan ska göra det. ska bli otroligt intressant o läsa, höra försvarslallandet av TJ och av vissa skribenter här i gb:n efter den här skitmatchen :-(
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Så domarn ser inte checking from behind 2m ifrån. Bra där! Solklar utvisning precis innan 3-3 målet. Exakt samma sak hände på LHC-matchen. Helt horribelt!!!!½!
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Johan Norrström: "Man får nästan för sig att du sitter och hoppas att det ska gå dåligt för Rahm. Bra Support där...."
Det klarar han så bra själv. Men det stämmer, det gör ont i hjärtat att en sådan dålig målvakt får bära de vackraste av färger
Det klarar han så bra själv. Men det stämmer, det gör ont i hjärtat att en sådan dålig målvakt får bära de vackraste av färger
+ 2
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge:
Nåja. Dessvärre hjälper han till lite själv också. Synd för han höll på bli den stora hjälten.
Nåja. Dessvärre hjälper han till lite själv också. Synd för han höll på bli den stora hjälten.
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
99Bäckis: Matchen går i repris senare på Cmore, då kan du bilda dig en egen uppfattning.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
rafalski: Obefintligt försvarsspel sätter Rahm på pottan.
Synd, inte bättre när det blir BP resten av perioden.
Synd, inte bättre när det blir BP resten av perioden.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
99Bäckis:
Man får nästan för sig att du sitter och hoppas att det ska gå dåligt för Rahm. Bra support där....
Man får nästan för sig att du sitter och hoppas att det ska gå dåligt för Rahm. Bra support där....
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
70 Rodrigues: HUr fan kan man dra en puckout i det läget?
För övrigt får ju Figren stå helt jävla sopren framför målet. Vad gör en av backarna...
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Strålande.
Från klara 3 pinnar till 0 på 3 min.
Kan vi hoppas på 3000 pers nästa match?
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Som sagt. Det är fan helt jävla otroligt, att det ska vara så jävla svårt att hålla i och spela hockey i 60 min :-(
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
brynäs08:Why am I not suprised...
Det blir väl torsk i sudden som vanligt.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge:
Den här kopierar jag och sparar
"99Bäckis: Lugn bara, Rahm har redan fixat segern. Det vet vi som ser matchen...."
Den här kopierar jag och sparar
"99Bäckis: Lugn bara, Rahm har redan fixat segern. Det vet vi som ser matchen...."
+ 3
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Fan. Nähe. Ja. Vad säger man. Han gjorde det så bra fram till 5min kvar...
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Bertilssons slappa backspel bäddade för Frölundas reducering. Nu blir det en nagelbitare sista minuterna.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Zappaholic: 3-2, känns som att en kvittering och torsk i sudden är nära förestående :-(
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos: Ser ut som han är lite skymd i skottögonblicket...men den ska han ha från den vinkeln.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Slutsats; spela i anfallszon
Bertil Nonchalans
Klassisk Rahmare
Bertil Nonchalans
Klassisk Rahmare
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: snyggt Rahm! Han fortsätter att visa upp sitt sanna jag precis som du va inne på
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Huge: alla här inne vet att du inte se matcherna. Vem försöker du lura?
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
70 Rodrigues: Det är fan märkligt. När Jacobsson tacklar i ryggen blir det två minuter. När Klingberg tacklar Nordqvist i ryggen blir det inget...
« Föregående · 1590386 · Nästa »