1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779175 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Äntligen BIF-seger. Åh första gången på länge jag inte följde matchen live eller via internet, dessutom gör Sverige 1-0 borta mot Montenegro och jag har TV5 på i bakgrunden utan ljud. Jinxar jag både Brynäs och svensk fotboll ifall jag slår på ljudet nu?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Frölundas första nolla enligt CMore.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Skönt med seger med alldeles för många som är dåliga, Blomqvist, Djoos, Nordqvist. Måste in med några värvningar som bidrar för ovanlighetens skull

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Bra då är det bara att blåsa av så blev det här en kanondag :-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Brynäsgubbe: äntligen!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tommy: Zlatan har redan gjort 0-1😃

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Skönt med poäng.

Klar bättring. ;)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Första natten på länge man kan sova riktigt

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
70 Rodrigues: Ja det vore en nåd att stilla be om😀
Nu blir det segerwirre i Brynäsglaset och lite fotboll

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tack som fan😃😃😃. Nu krävs det en seger mot Luleå också, då kanske det kan komma en vändning värd namnet?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
mk:

Viktig och skön vinst! Blir en segeröl nu trots jobb imorgon.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

bifhjärta: Kul med vinst.


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Tommy: Utlösning!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
JAAAAAAAAAA ÄNTLIGEN! !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Nu då!?!?!?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Vilken kyla av Djoos...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Grymt PP😠😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Svagt att gå så hårt för trean....Borde hållt i pucken i PP i stället för att chanspassa

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: Han visade sitt Bif hjärta!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Mycket bra match av Starky idag

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Fan inte ens lugnt i PP

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Vid seger så är det lite konstgjord andning för TJ.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kahnberg ville inte måla där:)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Vi vill inte göra det för enkelt för dig ;-)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
maddog1970:
Fan! Det var inte den reaktionen jag väntade mig! Trodde ni skulle halshugga mig!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Grymt nervöst nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kan vi stå emot den här pressen, satan vad dom snurrar nu, hua!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa:

Äh plocka av dig cyklopet och tumvantarna.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Är det fysen som gör att man inte orkar 60 minuter?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Nej ni kan omöjligt åka ut.....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Det är väl helt OK med tanke på underhållningsvärdet?

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sirpa: Spåkäring?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Carl Lejonkräk: ja ni kanske kommer före oss i tabellen Men vi åker inte ut!. 5042 åskådare en lördagsmatch! Moohahah! Ni får anmäla er till afrikanska ligan nästa säsong!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Där ska vi avgöra. ...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Måste vara mål där!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Pettisbif: SLUTA jinxa..

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
bifhjärta: 3-0 tippar jag idag. Rödin i tom bur... eller Sweatt?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
2-0-målet var förresten det mest förlösande målet hittills iår...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Kommer bli en gastkramande säsong runt strecket det här..

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
honken21: bästa forward efter rödin ikväll. Årets viktigaste boxplay nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Sondre Olden har ändå varit en frisk fläkt. Hoppas det lossnar för honom.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Carl Lejonkräk: Jinx!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

maddog1970: kul med Modo och Leksand nere på kvalplats.


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14

maddog1970:skandal


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Någon brakförlust kanske det inte blir, men känslan är ju att Brynäs kommer göra en Brynäs i 3e. Nu har man åtminstone givit sig chansen att vara med i matchen.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Rossa: Förstafemman var lite intressantare med Thure istället för Blomqvist...
Starky står på huvudet idag. Det krävs att han fortsätter så.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Bra Starky!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
VAD GÖR DOMARNA?! JÄVLA SKANDAL..VAD TAR DU FÖR DÄR?!?
Djoos kan inte skjuta....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
Arggghhhhhhh vad är det för kassa aphjärna till zebra?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 15/11-14
krobbe: Ta av Djoos och den där BLOMQVIST!!!!!!!

« · 1638855 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Catodenäldresspöke13: Ja, det här var ju ett haveri utan dess like och idag får Alcén stå i skamvrån med dumstruten på.. Har karln inte koll på reglerna eller?.. Fanns den minsta risken att tappa Välimäki innan den 1/7 så avvaktar ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)