Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
« Föregående · 1218751 Till forumet
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
65selander: Få se hur mycket billigare det bli att spela i As istället för att försöka ragga hit nån vettig back..
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
65selander: Nej det är knappast idealiskt, men med tanke på hur läget är så ser laget ändå rätt ok ut tycker jag, hade iofs gärna sett unge Berglind istället för Sundström på backen.
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Pettisbif:
Laget imorrn.
Målvakter
Eddie Läck
Fredrik Alcén
Backpar:
Niclas Andersén – Juuso Hietanen
Jörgen Sundqvist – Alexander Sundström
Peter Nolander – Simon Löf
Kedjor:
Första: Andreas Dackell – Stephen Dixon – Eero Somervuori
Andra: Magnus Kahnberg – Jonas Nordquist – Ove Molin
Tredje: Jonathan Granström – Mads Hansen – Sebastian Lauritzen
Fjärde: Emil Sandin – Calle Järnkrok – Sebastian Wännström
Laget imorrn.
Målvakter
Eddie Läck
Fredrik Alcén
Backpar:
Niclas Andersén – Juuso Hietanen
Jörgen Sundqvist – Alexander Sundström
Peter Nolander – Simon Löf
Kedjor:
Första: Andreas Dackell – Stephen Dixon – Eero Somervuori
Andra: Magnus Kahnberg – Jonas Nordquist – Ove Molin
Tredje: Jonathan Granström – Mads Hansen – Sebastian Lauritzen
Fjärde: Emil Sandin – Calle Järnkrok – Sebastian Wännström
Länkar:
www.brynas.se
www.brynas.se
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Jag kan nästan sätta en slant på att Brynäs ställer upp med följande laguppställning mot Frölunda på annandagsafton.
Läck(Sahlin)
Hietanen-Andersén
Somervouri-Dixon-Dackell
Sundqvist-Löf
Kahnberg-Nordquist-Granström
Nolander-Berglind
Molin-Hansen-Lauritzen
Sandin-Sundström-Järnkrok
Extra:Rohdin/Wännström eller bägge...
Läck(Sahlin)
Hietanen-Andersén
Somervouri-Dixon-Dackell
Sundqvist-Löf
Kahnberg-Nordquist-Granström
Nolander-Berglind
Molin-Hansen-Lauritzen
Sandin-Sundström-Järnkrok
Extra:Rohdin/Wännström eller bägge...
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Gurra88:
Om NC hade alla spelare att tillgå så tror jag han hade ställt upp med följande lag mot frölunda:
Markström(Läck)
Jonsson-Andersén
Dackell-Dixon-Somervouri
Hietanen-Sundqvist
Kahnberg-Nordquist-Granström
Kokko-Nolander
Molin-Hansen-Lauritzen
Bertilsson-Sandin
Rödin-Sundström-Silfverberg
Alltså en rätt sagt väntad laguppställning, utan några ungdomliga jokrar typ järnkrok,wännström,rhodin...
Så här skulle jag ställa upp laget om jag vore i NC kläder:
Markström (Läck)
Jonsson-Bertilsson
Somervouri-Dixon-Dackell
Hietanen-Sundqvist
Kahnberg-Järnkrok-Granström
Kokko-Nolander
Rödin-Nordquist-Silfverberg
Andersén(bara BP)-Hansen(bara BP)
Molin-Sundström-Wännström
Utanför:Löf,Sandin,Lauritzen,Rhodin
PP1:
Hietanen-Järnkrok-Somervouri-Dixon-Sundström
Hietanen på blå järnkrok på dackes normala plats somer i slottet dixi framför mål och sundström på molin/lauritzen´s plats.
2a:
Kokko-Jonsson-Nordquist-Kahnberg-Granström
Här ställer jag upp med en annurlunda pp femma alá hv71,Jonsson(petrasek) till höger för direktskott kokko(puistola) till vänster för nerkrypningar vid stolpen,nordquist(davidsson) styr som point,kahnberg(voutalainen) som skytt han har ett mycket bra skott(skills game) som inte har kommit till sin rätt än, granström alt. rödin(gjort det bra i mora framför kassen) (thörnberg) grisa och va allmänt sugen på att måla.
Vad tycks ??
Om NC hade alla spelare att tillgå så tror jag han hade ställt upp med följande lag mot frölunda:
Markström(Läck)
Jonsson-Andersén
Dackell-Dixon-Somervouri
Hietanen-Sundqvist
Kahnberg-Nordquist-Granström
Kokko-Nolander
Molin-Hansen-Lauritzen
Bertilsson-Sandin
Rödin-Sundström-Silfverberg
Alltså en rätt sagt väntad laguppställning, utan några ungdomliga jokrar typ järnkrok,wännström,rhodin...
Så här skulle jag ställa upp laget om jag vore i NC kläder:
Markström (Läck)
Jonsson-Bertilsson
Somervouri-Dixon-Dackell
Hietanen-Sundqvist
Kahnberg-Järnkrok-Granström
Kokko-Nolander
Rödin-Nordquist-Silfverberg
Andersén(bara BP)-Hansen(bara BP)
Molin-Sundström-Wännström
Utanför:Löf,Sandin,Lauritzen,Rhodin
PP1:
Hietanen-Järnkrok-Somervouri-Dixon-Sundström
Hietanen på blå järnkrok på dackes normala plats somer i slottet dixi framför mål och sundström på molin/lauritzen´s plats.
2a:
Kokko-Jonsson-Nordquist-Kahnberg-Granström
Här ställer jag upp med en annurlunda pp femma alá hv71,Jonsson(petrasek) till höger för direktskott kokko(puistola) till vänster för nerkrypningar vid stolpen,nordquist(davidsson) styr som point,kahnberg(voutalainen) som skytt han har ett mycket bra skott(skills game) som inte har kommit till sin rätt än, granström alt. rödin(gjort det bra i mora framför kassen) (thörnberg) grisa och va allmänt sugen på att måla.
Vad tycks ??
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Bissett19: Haha..givetvis inte.. men efter det så klart..sorry miss.
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Gurra88 o 70:
Har det undgått er att Silfverberg och Rödin är på JVM då?;)
Har det undgått er att Silfverberg och Rödin är på JVM då?;)
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
faceoff: Visst han har inte varit vass, men ser en del framför honom som borde få smaka på bänken:)
Sv: Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Somervuori - Dixon - Kahnberg
Rödin -Nordqvist - Silfverberg
Granström -Järnkrok- Dackell
Molin - Hansen - Lauritzen/Sundström..
Ain´t gonna happen..:)
Rödin -Nordqvist - Silfverberg
Granström -Järnkrok- Dackell
Molin - Hansen - Lauritzen/Sundström..
Ain´t gonna happen..:)
Brynäs IF-Frölunda Indians den 26/12
Så här vill jag se kedjeformationerna efter juluppehållet:
1:a Somervuori-Dixon-Dackell
2:a Kahnberg-Nordqvist-Silfverberg
3:e Molin-Granström-Lauritzen
4:e Rohdin-Järnkrok-Rödin
Extra: Hansen och Sandin.
Dax att börja våga lite nu!!!!!
1:a Somervuori-Dixon-Dackell
2:a Kahnberg-Nordqvist-Silfverberg
3:e Molin-Granström-Lauritzen
4:e Rohdin-Järnkrok-Rödin
Extra: Hansen och Sandin.
Dax att börja våga lite nu!!!!!
« Föregående · 1218751
Tips : 3-2 till Brynäs.
1-0: Dackell
2-1: Somervouri
3-1: Somervouri