Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
TJ meddelar följande lag imorrn på hemsidan
Martin Johansson – Johan Larsson – Daniel Widing
Jakob Silfverberg – Calle Järnkrok – Jonathan Granström
Mats Lavander – Jonas Nordquist – Jesper Ollas
Joachim Rohdin – Mads Hansen – Sebastian Wännström
Extra forward: Emil Molin
Backar:
Simon Bertilsson – Ryan Gunderson
Jörgen Sundqvist – Mattias Ekholm
Niclas Andersén – Lasse Jonsson
Sebastian Lauritzen har problem med ljumskar och spelar inte imorrn,dessutom har Nordqvist en skada på överkroppen och klev av träningen idag.
Ska vi gissa på dessa linor mot HV
Widing-Larsson-Johansson
Silfverberg-Järnkrok-Lavander
Ollas-Granström-Wännström
Rohdin-Hansen-Molin
70 Rodrigues: Så länge man ligger på 550 och uppåt så tycker jag att det är OK.
Däremot så tycker jag att det är synd att smågrejer har förstört den gryende stämningen på ståplats.
Jag har inte följt med i vad som hänt men en lösning måste till snabbt
Burken: Ja något måste dom ju göra för att få folket till arenan?
70 Rodrigues:Ja, visst är det tråkigt. Det är en rad omständigheter som har gjort dett. Nedläggningar till höger och vänster.
Fast Brynäs får väl försöka att anpassa bijettpriserna till publikens betalningsförmåga.
Bissett_19:JAg tror de blir över 6000. Nu har folk fått lön och det är en toppmatch.
Bara Brynäs och KK kunde komma till en lösning. Det käns lite såpopera över det hela.
Då kommer du bli riktigt besviken,men mer glad över resultatet.
Seger 4-2 inför 5654 på plats!
Häftigt toppmöte på tisdag, förhoppningsvis så vinner LHC mot Skellefteå imorgon och vi fortfarande får vara 3:e i toppmötet mot HV :-) Självklart så ska Holmqvist fortsätta i kassen, han är het och det känns säkrare med honom i kassen. Sen hoppas jag att Granström vaknar till liv, tråkigt o se när det går så tungt för honom. Är det inte över 7500 på plats så blir jag riktigt besviken.
Tips: 4-3
Redigerad kommentar