Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
rafalski: Ja, tomma Lill-burkar skramlar mest, som bekant... :-)
Som sagt: en kul och fartfylld historia, lite smågrinigt som det ska vara i en seriefinal.
Starkt att ändå matcha HV, trots Nordan, Dackell och Basse borta.
Nu spelar vi av tredje och går till vila som serieledare...
HV borde lätt haft det dubbla antalet utvisningar. Hur fan kan de få spela så fucking fult.
rafalski: "kan inte bry mig mindre om vad Lill-burken vräker ur sig;-)"
Tydligen så gör du ju det eftersom du kommentrar det jag skriver. Men som sagt, vi kan väl ta en diskussion över en öl på Hovet den 3:e jan, jag bjuder på biran??
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Och där fick du den obligatoriska frågan från barnrumpan som gnäller på junisfasoner på läktaren.... :-)
Tycker nog att en sån som Calle Järnkrok måste synas mer i målprotokollet än hittills.
arnio: "höga berg och djupa dalar för Hv, håller det i längden för den?"
Nja, det är också tveksamt.
Så sjukt stillastående Brynäs är. HV tillåts ju dominera. Är vi helt slutkörda efter 1a perioden?
Som lök på laxen har vi tappat Nordqvist också.
70 Rodrigues: Avd: Lätt att vara efterklok...
Det som ligger bakom 2-1 är ju att Andersén får ett hästbyte, inne på isen över två minuter.
Redigerad kommentar
rafalski: "Vi får inte vara nöjda med första perioden utan vältra oss i allt elände som kan komma i andra, suck...."
Lärt dig nåt??