1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Qvarre: Tack ska du ha;-)
Läskigt och jävligt tråkigt med sånna skador på planen oavsett vilket klubbmärke man har på tröjjan:(

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

JAG ÄLSKAR ER! Asså, Silfverberg. Fyra poäng ikväll. Han är tammefan helt jävla underbar!

Och så jääävla skönt för Granis som fick näta!

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Så nu kan du nicka, le, dregla och gå och sova. Men du kan vara lugn, Brynäs kommer förlora igen. Sov gott.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Bissett_19: fan så skönt. Synd att jag inte såg det bara då mitt C-sports la av

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:GRANISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:
Det förstår jag. Hoppas du repar dig snart.
HÅLL DETTA NU BRYNÄS!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Jaaaaaaaa, härligt Granström, det var fan på tiden :-) Vågar dock inte ropa hej än, det är några minuter kvar, hua vad jobbigt det är nu...

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Världens bäste PP är tillbaka!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Macahan: JaaaaaaaaaaaaaAaaaAA graaaaaaaaaanis

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

Granis! Det var fan i mig på tiden.


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Qvarre: Beror väll på om den var helt av och snedvriden som min var då blir det nog tungt att komma tillbaka denna säsong

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Nu hade HV flyt, det skulle ha varit 2+2, han fullföljer ju situationen?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Domarjävel vad fan håller du på med jävla idiot

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

Qvarre:Håll i detta nu Brynäs!

Får långa anfall mot oss nu...


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Men va fan, HV spelaren lutar sig framför våran kille o vi får en utv???

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:
Hoppas det gick bra, annars är väl prognosen 2-52 veckor.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Vore roligt om Jonsson kunde få näta, han har spelat upp sig nu tycker jag.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Nu ligger fokus på försvarsspelet, det gillas inte.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: en HÖFTTACKLING från.... JONSSON på ledin :D

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: Gött han spelar igen skönt:-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Huge: Nickar o ler, du skulle bara veta vad som komma ska ;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Qvarre: Och undra hur fan det gick med Larsson

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

rafalski: Ja, tomma Lill-burkar skramlar mest, som bekant...   :-)

Som sagt: en kul och fartfylld historia, lite smågrinigt som det ska vara i en seriefinal.
Starkt att ändå matcha HV, trots Nordan, Dackell och Basse borta.
Nu spelar vi av tredje och går till vila som serieledare...


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:
HV borde lätt haft det dubbla antalet utvisningar. Hur fan kan de få spela så fucking fult.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

rafalski: "kan inte bry mig mindre om vad Lill-burken vräker ur sig;-)"

Tydligen så gör du ju det eftersom du kommentrar det jag skriver. Men som sagt, vi kan väl ta en diskussion över en öl på Hovet den 3:e jan, jag bjuder på biran??

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
rafalski: Nej nej nej

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Ska vi ha poäng i denna match då måste vi börja åka skridskor som i 1a perioden. Det är sällan man vinner en match genom att stå still och titta på.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Huge: Är det junisfasoner o prata eller, tar mer än gärna en diskussion med personer som har bekymmer med mina åsikter, är det något fel med det??

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Huge: kan inte bry mig mindre om vad Lill-burken vräker ur sig;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
rafalski: "Kan du ta det med mig på Hovet den 3:e jan??"

Och där fick du den obligatoriska frågan från barnrumpan som gnäller på junisfasoner på läktaren....    :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Sverre: ???

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: känner stor skadeglädje!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

Tycker nog att en sån som Calle Järnkrok måste synas mer i målprotokollet än hittills. 


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio: 4-2 nu då snälla

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio: Jo, det var tur för oss, då HV fullständigt dominerade händelserna på isen and still do, plocka bort skygglapparna och titta på vad som händer på isen???

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: det var bra att vi fick pp, inte tur

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

arnio: "höga berg och djupa dalar för Hv, håller det i längden för den?"

Nja, det är också tveksamt.


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio: Fraktur i fotleden för Fasth han hade ont det kan jag intyga:(

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Qvarre:Normal matchbild, gick lite för lätt i början. HV71 är ett starkt lag, jag trodde inte vi skulle dominera i 60 minuter mot dom...

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Clarence: höga berg och djupa dalar för Hv, håller det i längden för den?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio: Men då var det väl tur att vi fick ett PP och kunde göra mål, eller??

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Höga berg och djupa dalar det är Brynäs i sammanfattning det. Håller inte i längden att vara så ostadiga.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio:
Så sjukt stillastående Brynäs är. HV tillåts ju dominera. Är vi helt slutkörda efter 1a perioden?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: tur? Vi borde ha haft fler pp men domaren verkar hålla på Hv

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Helt rätt, ska vi börja "stå upp" när det blir grinigt blir det bara BP.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Grym tur att vi fick spela PP o göra 3-2, för HV hade tagit över fullständigt!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
rafalski: Kan du ta det med mig på Hovet den 3:e jan??

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Qvarre: Ja, HV spelar fult, på gränsen hela tiden. Men det är bara för Brynäs att stå upp och åka mycket skridskor!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Pp igen

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: haha mål

« · 1443738 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)