Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Intressant gjort av Dahlen, men kommer väl aldrig ske i Brynäs.
Nordan, Widing, Basse?
Och fö ska spelarna tåla kritik
De är bland de lyckligast lottade i samhället som tjänar enormt m pengar på o göra det roligaste de vet.
Och det är vi som betalar deras löner!
Spelare kommer o går, 1912 består alltid!
Det resultatet vore mycket trevligt. Vore skönt om killarna kunde greja en kassaskåpssäker vinst för en gångs skull.
bifhjärta:
Har nog tippat med ett realistiskt hjärta... finns det? BIF 1 2 3 - HV 0 1 2, men jag köper 4 lr 5 - 0 alla dar i veckan ;-)
Btw, jag är 90Steen. Kände att det var hög tid att byta mitt sju år gamla nick.
Jämn period, vi har första 10 och HV71 andra.
Ersättarna för deras bänkade "stjärnor" gör allt för att sno åt sig en ordinarie plats, så det här blir tufft.
Åtminstone roligt att Honkens nolla från Växjö är intakt (tar i trä).
Bra början på 2ndra.....
Vad fan håller dom på med? Det är ju minst lika dåligt sommot Växjö.
Chansen att vi gör 2 mål på HV är ju inte speciellt stor tror jag.
Redigerad kommentar
Rossa: Calle står i paus och säger att dom kommer att komma ut som ett annat lag i 2:a. Stämde bra det!
Det här är skamligt!
Lika bra å lägga sig typ...
foppa78: Vad gör Widing inne i PP?
Och där kom spiken i kistan...
Vad fan håller de på med?
foppa78: Orakel hit och orakel dit. Jag har egna ögon att se med och det här är skrämmande dåligt. Inställningen är under all kritik.
Där kom 3:an!
Att spela med landets två mest iskalla spelare i PP är ett hån mot oss fans. Syftar självfallet på Ollas/Lauritzen.
Och efter det usla PP-spelet kommer 0-3 som ett brev på posten. Vilket lag vi har, killar!
tjugo8: Och vad i helvete gör Honken?????
Herrejösses vad pinsamt. Fyra mål på 5.30.
Jag tippar 3-2 efter sudden Järnkrok, Gunde sen avgör Enterfeldt!