Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäslegenden:Och när det inte är lyxfällan som är på besök så lyser man med sin frånvaro ;-)
Man kan ju tycka att i alla fall en de matcher han är avstängd borde vara mot Brynäs.
Han stängs av i fyra matcher, varav en match omvandlas till böter på 3000 kronor.
Saxat från SB
Ser oftast ut så när lyxfällan spelar .
Tror på en stenhård match med mycket puck för oss
Ikväll är det alltså dax igen, en av alla matcher i den så kallade serielunken! ;-)
Nåja... Rätt spelare på rätt plats... tända, men inte övertända! Hur svårt kan det va? 4-2, det sista i tom bur!
Sån väldig hausse både i media och bland fans kring denna match. Som om allt avgörs nu. Det är ju hela nio matcher kvar sen så mycket kommer ju fortsatt kunna hända i s a s båda riktningarna, hur det än slutar ikväll.
Det är allt jag har att säga om den saken!
#Tittauppåt ;)
Så jävla laddat och så besviken att man inte kan vara på plats. Det får bli soffa och en öl per period. Vinst är nästan ett måste här för livlinorna börjar ta slut!!!!!!
In Bulan we trust!
Förväntan i luften men även en oro för att man återigen skall misslyckas i en 6 p match /fylld arena.
Finns det någon statistik på hur det gått i " 6 p matcher" ?!
Känslan är att de ofta fallerar men det kanske är en obefogad oro....
Jag hoppas och tror på seger och denna gång ska fan inte ens domarna kunna hjälpa Leksand till poäng
4-2 till Brynäs.
Tips: Vinst 5-2 Scott, Slovak, Rödin, Sweatt x2
Krossa Luftslott IF!
Och där kom den.