1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779032 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Frölunda reducerar!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Säg inte att vi kommer tappa nu istället...vågar inte titta

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Fan så nära.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Neeeeej ska vara mål där

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Gjorde det för typ 10 min sedan😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: byt en blöja också😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
bifhjärta: Tror jag ska gå och läsa en saga för lillen😃


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Usch, ont i magen inför sista.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Modo har tappat till 2-2. Framåt nu Frölunda

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Jahapp..finns de några nervösa Brynäsare här inne då?;-)

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Man måste erkänna att tvillingarna har taget ett jättekliv nu när bulan har tagit över! Sen har hela laget lyft sig!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

Två fina krigarmål av det yngre gardet. Bättre period överlag även om den var halvknackig första 7-8 min. 

Sweatt,Scott,Rödin. Någon av de tre måste väl ha ett mål i sig ikväll?


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Clarence: Nu vill jag inte se att dom backar hem o bevakar i 3:e för då är det kört. Vill se mycket fart och tufft spel, nöt ner packet😃

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15

Med tanke på resultaten i övrigt verkar inte Brynäs få nån  hjälp ikväll. Så 3 p är vad som gäller!


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Tänk vad ett mål kan göra. Härlig energi nu, mindre tänk och mer bara kör a la Bulan! PaW - allt är förlåtet.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Skärpning ger iutdelning!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Bra i 15 minuter. Bra inför 3e.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Så jävla viktigt!!!!


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: JAAAAAAAAA! Westerholm

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
JAAAAAAAAAAAAAÅ

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Ojojoj vilket KÄMPAMÅL!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround:Ska dom inte ringa?

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
SÅJÄVLA SNYGGT!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: fräsande avslut från djoos.....tillåt mig skratta

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround: Kan vi få lite fart på PP nu för i helvetes jävlar.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Jo :)

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
smallround: Nja...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
SOLKLART MÅL!!!!! VAkna DOMAREN

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Frögren ligger och håller fast sweatt i 30 sekunder.... Domaren gör ingenting! AVGÅ jävla domarlallare

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Tack som fan, nu kanske det vänder😯

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Såja. Nu har även vi gjort mål. 

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Snyggt! Grymt driv på mål.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
underbart!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Leksand spelar på ledning nu

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Kilström och Djoos.........

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues:Det finns ett lag som inte gjort mål denna omgång...gissa vilket.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Då kommer väl 0-2 istället?

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Kanske inte var Frölunda som var/är bra utan HV som är klappkasst!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
kilström......

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
70 Rodrigues: Fan också, Hybriskungen. 

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
stolpe ut... va fan

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Målramen förstås...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: DIF vann skotten med 13-3 efter 1:a.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Det är fan under all jävla kritik😠😠😠

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe:3-1 till DIF

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Zappaholic: Haha. Fyfan vad uselt.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Kom igen nu Brynäs, kör över det här jävla lallargänget nu!!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Brynäsgubbe: Nu då. Få lite fart på PP-spelet.

« · 1661484 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)