Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Och så var det ju det här med Brynäs och bortaspel. 18 oktober...
Rejält uppsving för bröderna Westerholm med Mannberg, riktig energikedja som lyft under Bulan.
Grattis grabbs! Om DIF kunde ta poäng i Göteborg ikväll ska väl Brynäs kunna göra det på lördag? Eller? Scandinavium brukar ju vara en riktig skräckarena.
lexand är nog det sämsta jag sett. Skönt att d var så djävla kassa.
Never stop believing!!!!
Ni kan tacka min starka motjinx för detta! 😉
smallround:
Skulle vart kul att se Olden kvar i laget, lånades han ut för tidigt tro?
Sondre Olden övertygar i Vålerengen
4 matcher 4 mål 6 ass 10P
Är ju helt ok.... Skulle var intressant å se han under bulan också
Nu är det dock tolv minuter kvar men imponerad av spelet idag ändå.
Kedjan med Westerholmarna och Mannberg har varit mycket bra idag. Äntligen en riktig checking-line!
JAAAAA där kom det!!!
Redigerad kommentar
Brynäsgubbe: Inte lägga sig och försvara. Kör på!! Masarna ser ju ut att ha soppatorsk.
Och FHC kvitterar! Ett till tack!
Redigerad kommentar
smallround: JAAAAAAAAAAA!!
Scott levererar!!!!
Håll detta nu!!!
Redigerad kommentar