Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
« Föregående · 1317697 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Brynäs "Kan aldrig hålla en ledning" "Slappnar av innan det är klart" IF
Där rök 3 poäng och kanske en 5:e plats i tabellen. Nu blir det torsk på straffar!!!!!!!
I Samma sekund vänder Modo till 3-2 mot HV..
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Så orättvist, LHC har inte behövt göra ett piss ändå får dom till det.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Sylf: Hur fan är det möjligt, så jävla typiskt Brynäs???
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
andreasknox: Säg de nlädje. Hur fan kan de låta Hlavac åka omkring innan målet.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
MarcusElving:
Vi kommer inte göra något mål mer ikväll,det är som förgjort..
Vi kommer inte göra något mål mer ikväll,det är som förgjort..
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
hahii: Och nu stod pucken helt fri framför mål... Helt sinnes
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Kom igen nu då!!! Finns det någon rättvisa så gör vi 2-1 och vinner matchen!
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf: O SÅ I STOLPEN !!! Finns det ingen gräns hur mycket tur en målvakt får ha ?!?!
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf: O SÅ I STOLPEN !!! Finns det ingen gräns hur mycket tur en målvakt får ha ?!?!
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
65selander: Det kommer att straffa sig....Men NC är nöjd!
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf: Varför kan de inte gå på skott? Nej då det skall dribblas in på mållinjen.
Skjut och gå på retur.
Skjut och gå på retur.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Bissett19: Vill man ha mer folk på matcherna får man göra bättre reklam för sig. Sen finns det ju lite annat att lägga pengarna på i dessa tider...
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
70 Rodrigues: Vad hade du väntat dig? Hela han är ju en floskelmaskin!
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Sylf: Czarnecki säger mycket riktigt att vi är det bättre laget o spelar ett mycket bra PP, men vi har ju inte gjort så mycket mål, nä precis, och det är ju det hela spelet går ut på, att göra fler mål än motståndarna, du kan spela hur jävla bra som helst men gör du inte mål så är ju det inte mycket till hjälp.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf:
Får hoppas på den berömda ketchupeffekten för Brynäs del...
Får hoppas på den berömda ketchupeffekten för Brynäs del...
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf:
Hur fan man kan lägga den i stolpen från 1 dm är fan en gåta.
Måste vara svårare att pricka stolpen än att göra mål i det läget.
Kommer att gå åt helvete detta... Tycker att en tvåmålsledning hade varit i underkant.
Hur fan man kan lägga den i stolpen från 1 dm är fan en gåta.
Måste vara svårare att pricka stolpen än att göra mål i det läget.
Kommer att gå åt helvete detta... Tycker att en tvåmålsledning hade varit i underkant.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Qvarre: Positiva tankar nu, Brynäs gjorde en bra sista period mot Luleå så det här blir skitbra.. 2-1 till slut.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
70 Rodrigues: Visst, men det går iallafall inte att lasta han för den kassen, annars har han skött sig bra idag också anser jag.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
sylf:
Men herregud vilka chanser BIF skapar.
Men puckjäveln vill inte in.
Samtidigt så bjuds på för många spelvändingar mot oss.
Känns inte bra detta.
Men herregud vilka chanser BIF skapar.
Men puckjäveln vill inte in.
Samtidigt så bjuds på för många spelvändingar mot oss.
Känns inte bra detta.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
MarcusElving:
Brynäs mot Norrena i 2:a. Snart 3:e perren och där är Brynäs sämst i hela serien.
Brynäs mot Norrena i 2:a. Snart 3:e perren och där är Brynäs sämst i hela serien.
Sv: Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Kribban:" Gällande Greiss så hade han inte tagit den vad han än gjort, dessutom går väl dom flesta ner på knä inkl. Svedberg (alltid)"
Några mer än andra, tyvärr!!!
Några mer än andra, tyvärr!!!
« Föregående · 1317697 · Nästa »