Brynäs IF-Luleå HF 27/10 16.00
Fan vad jobbigt det är med utlåning av spelare. Ena dagen sitter jag i hemma hallen och håller på vårt Asplöven, det innebär att man då håller på Daniel Mannberg som spelar i Asplöven då oh då.
Men idag sitter man och hatar honom när han spelar i Luleå mot vårat Brynäs..skum känsla. Och i o m att jag hänger i hallen ofta pga funktionärs uppgifter åt klubben så blir det att man pratar med spelarna i laget ofta också.
Dags att nån åker på målisen eller skapar oreda, om vi ska ha nån chans på poäng.
Rossa: Och där kom 1-2 levererat som ett brev på posten.
Jag saknar desperationen och jävlaranamma.
kan ingen pensionera Ankan snart. Han är sämst.
Nu kommer väl 2an som ett brev på posten.
Japp
Lindström: men herrejösses vilka målchanser...nu börjar det se ut som förra matchen.
GÖR MÅL NU FÖR I HELA HELVETE
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
smallround:Ta hem LJ och låna ut Löf...Han håller inte på den här nivån. alternativt VÄRVA
Vinnerborg... Snacka om att LETA efter en utvisning.
Huge:
Ja Sunken får nästan ta på sig det där målet, han tappar ju Hedman helt.
maddog1970:
Det var ett totalt felaktigt beslut av aset som dömer. Det är svårt att skydda sig mot idioti.
Fortfarande för många alibi avslut och för sega på rören. Sen kan man kanske driva MOT mål Fått nått med storlek på? gång.
Upp med farten så tar vi tre pinnar idag!
Men va fan håller timrå på med? :D Trodde på dem innan säsongen men ledning borta mot skellefteå????
Zappaholic:
Är sjukt frustrerad nu. Idioten till domare tar utvisning på någon som enligtregelboken inte är utvisning och då gör dessutom Luleå mål. Tur för domaren för att jag inte är diktator i Sverige nu för då satan...
70 Rodrigues: Jaja nu kör vi över dem i andra! Det ser ju helt ok ut iaf
Brynäs IF | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Goalies | |||||||
| 30. Rahm, Robin 40. Holmqvist, Johan | |||||||
| 1st Line | 13. Gunderson, Ryan | 5. Löf, Simon | |||||
| 31. Granström, Jonathan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 90. Harju, Johan | |||||
| 2nd Line | 44. Franson, Cody | 3. Djoos, Christian | |||||
| 28. Lindholm, Elias | 19. Järnkrok, Calle | 53. Thuresson, Andreas | |||||
| 3rd Line | 4. Berglind, Victor | 22. Sundqvist, Jörgen | |||||
| 41. Widing, Daniel | 39. Nordquist, Jonas | 16. Lauritzen, Sebastian | |||||
| 4th Line | |||||||
| 11. Ollas, Jesper | 24. Hansen, Mads | 25. Johansson, Martin | |||||
| Extra Players | 62. Lavander, Mats (LW) | ||||||
Redigerad kommentar
Widing - Järnkrok - Lindholm
Thuresson - Enterfeldt - Granström
Harju - Nordqvist - lauritzen
Johansson - Hansen - Ollas
Brynäslegenden: Toppen med mycket folk!
Det är ju tur att vi har Luleå redan nu, så att vi kan vara säkra på att den negativa trenden bryts i tid!