Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
« Föregående · 1702544 Till forumet
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Tror detta blir en väldigt tuff match att vinna. Luleå måste börja ta segrar och såg bra ut i sista perioden i CHL mot FBK. Sedan har Brynäs inte spelat sedan lördags, jag hoppas inte det usla schemat påverkar oss.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Eller hur...
Tippade kvallaget Brynäs mot Europamästarna och trippeljagande Luleå i kväll. Läge att plocka fram den klassiska kulramen i Gavlerinken?
— Hans Abrahamsson (@69Abris) 8 oktober 2015 + 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Dansar naken på torget ikväll om vi kör över Luleå och Bill Sweatt.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
honken21: Sweatt spelar väl inte ens ikväll ? Fejkar skada för att slippa eventuella burop är ryktet som går..
Nej detta vinner Brynäs komfortabelt
Nej detta vinner Brynäs komfortabelt
+ 3
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
honken21: Förargelseväckande beteende och en böteslapp på 500 kr plus. Hoppas det är värt det. Bättre att spara nakendansen till våren när BIF tagit guldet, förhoppningsvis är det varmare då.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
eltifoso: tror det blir tufft Luules vändning måste ju komma nån gång men dom får gärna torska ikväll också :)
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pjåtor:
Äh! Vi ska inte visa för mycket respekt för Luleå! Vi är Brynäs, vi har hemmaplan, just nu är vi ett bättre lag. Sålänge spelarna har självförtroendet så är det stor chans till 3 poäng!
Äh! Vi ska inte visa för mycket respekt för Luleå! Vi är Brynäs, vi har hemmaplan, just nu är vi ett bättre lag. Sålänge spelarna har självförtroendet så är det stor chans till 3 poäng!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Tyvärr så tror jag på 2-2 vid full tid och förlust i sudden...vill absolut inte jinxa ...(hoppas att jag har fel och att vi vinner)
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Dalrt:
Nörstebö-Salmela spelade tillsammans på värmningen.. jag skulle vilja se Zanetti i första. 8 backar ska spela ikväll, fråga är ju varför?
Nörstebö-Salmela spelade tillsammans på värmningen.. jag skulle vilja se Zanetti i första. 8 backar ska spela ikväll, fråga är ju varför?
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Det är ganska sjukt vilken förändring det blivit med Bulan. Brynäs släpper till näst minst antal skott i skottsektorn och skjuter mest antal skott i skottsektorn.
Länkar:
Petter Rönnqvist på Twitter: "Antal avslutsförsök emot sig i SkottSektorn. http://t.co/HsXzr6bsr5"Petter Rönnqvist på Twitter: "Antal avslutsförsök framåt i SkottSektorn. http://t.co/4OiPssrg81"
Petter Rönnqvist på Twitter: "Antal avslutsförsök emot sig i SkottSektorn. http://t.co/HsXzr6bsr5"Petter Rönnqvist på Twitter: "Antal avslutsförsök framåt i SkottSektorn. http://t.co/4OiPssrg81"
+ 11
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Skrubben: Verkligen, skulle vilja se lite stats på röda och gröna avslut också.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Skrubben:
Jag har noterat det på matcherna generellt. Att Brynäs får generellt väldigt lite skott på mål emot sig. Få skottförsök och många av de som kommer täcks. Motståndarna härjar mest runt i sargkanterna.
Jag har noterat det på matcherna generellt. Att Brynäs får generellt väldigt lite skott på mål emot sig. Få skottförsök och många av de som kommer täcks. Motståndarna härjar mest runt i sargkanterna.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Brynäsgubbe: Han klev av i sista perioden i CHL i tisdags. Har en skada men Luleå vill inte kommentera. Enligt tidningen var det dag-till-dag som gällde.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Kul att Nörstebö får spela! Jag ställer mig dock lite frågande till hur man formerar backarna. Borde man inte ha off - def i varje par? Typ:
Salmela - Bertilsson
Kilström - Pudas
Sundqvist - Nörstebö
Sen ska ju Zanetti få plats också:) Porseland kan få vila! Alt Zanetti - Nörstebö. Tänker jag fel? Vad tycker ni? Tror Brynäs vinner med 3-1 ikväll👏
Salmela - Bertilsson
Kilström - Pudas
Sundqvist - Nörstebö
Sen ska ju Zanetti få plats också:) Porseland kan få vila! Alt Zanetti - Nörstebö. Tänker jag fel? Vad tycker ni? Tror Brynäs vinner med 3-1 ikväll👏
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pekka85: Ja; fast Sunken och Kilas har spelat otroligt bra ihop än så länge, så de kan ju inte splittras! Men jag hade velat se Zanetti spela med Salmela i första.. eller Bertilsson kanske?
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pekka85: Lika barn leka bäst, är något jag föredrar. Men det kan vara fel också.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Chris11: Såhär skulle jag formera
Salmela - Nörstebö
Berilsson - Zanetti
Sundqvist - Kilström
(Pudas) som dom har enormt tålamod med....
Salmela - Nörstebö
Berilsson - Zanetti
Sundqvist - Kilström
(Pudas) som dom har enormt tålamod med....
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Dalrt: tänkte precis på det. Kör en axel i ansiktet på den pajasen så karriären är över för hans del! :-)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Chris11: av den enkla anledningen att jag tycker han och porse inte håller för top 6 så som deras form är just nu.
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Kul att se att Felix får chansen ikväll. Har en god känsla i kroppen.
3–2 (Lindblom, Salmela, Blomqvist).
3–2 (Lindblom, Salmela, Blomqvist).
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Steenm: 3-2 ja varför inte. Men Lindblom och Blomman, Njaaaa. NJAAAA!
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Pettisbif: Dags för Lindblom att börja producera, och Blomman gör alltid mål när man minst anar det. Och så är det ju tråkigt att tippa Rödda och Scott... ;)
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Tror Luleå är desperata ikväll.
Vill de någon % mer än oss blir det jobbigt idag...
Vill de någon % mer än oss blir det jobbigt idag...
+ 2
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Pettisbif: Jag kan nästan sätta min högra arm på att Nörstebö kommer va tok bra ikväll!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
Pettisbif: Jävla cmore!! Säger att silverlight saknas men enligt deras hemsida har jag senaste versionen!!! Skämta inte med mig!!!!!!!!!!!! Vad fan ska jag göra!!!!!!?????
Sv: Brynäs IF - Luleå HF 8/10-15
pekka85:
Avinstallera silverlight, gå till sidan igen och installera på nytt, då kommer det funka.
Avinstallera silverlight, gå till sidan igen och installera på nytt, då kommer det funka.
+ 1
« Föregående · 1702544
Tips: 2-4
Mål: Scott och Ollas