Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
« Föregående · 1410584 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Dacke puckkåtast i detta PP vad han är sorlig idag.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
StoltBrynäsare: Detta kanske är sista chansen...förra var näst sista chansen! :-)
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
och så får vi nytt PP. Men vi vet väl hur det lär gestalta sig.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Vi kom ju för fan knappt in i zon. LJ kan gå o duscha, fy fan vilken sopa o han ska vara våran 1:e back, sorgligt!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Lauritzen beter sig som en J18 spelare, puckkåt så man mår illa.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Grymt PP, Lauritz ger bort puck i parti och minut!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
sylf: Hahahah ja! Det händer ingenting, otroligt frustrerande.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Se på fan, TJ har vaskat om i formationerna, halleluja!!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Svårt att se att det är ett lag som jagar kvittering....
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: Dackell är sämsta Brynäsare ikväll tillsammans med LJ.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Lindström: TJ ickeagerar precis som Czarnecki just nu, sorgligt o se.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Dacekll bör seriöst bänkas!
0-1, 0-1, 0-1 .... Ska vi lyckas göra ett mål?
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
MarcusElving: LJ är grym, så jävla sorgligt så det finns inte!!!
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
Huge: Jag vet att Narcissus är ett egennamn, så ta o kliv ner från dina höga hästar nu din jävla fjant.
Sv: Brynäs IF-Luleå HF Torsdagen den 6/10-11
70 Rodrigues: Idag finns inget att skylla på, domare, otur eller den dåliga starten. Det här är en kollektiv kollaps, sen är det bara hålla alla tummar som finns att detta inte är vad dom mäktar med.
En period kvar, ett mål, kom igen nu!
En period kvar, ett mål, kom igen nu!
« Föregående · 1410584 · Nästa »