Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lindström: Undra vad Dale Clarke och L.Jonsson kostar sammanlagt? De kostar definitivt fan så mycket mer än vad de presterar! Offentliga löner TACK! Sätt lite press på lyxlirarna!
Känner mig så satans förbannad idag, någon gång får det vara nog!
Det är vi som ska anfalla för HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Å vad förbannad jag blir!
Ryggraden i Bif vart är den?
Vart är inställningen?
Det där målet hade kommit förr eller senare ändå, Brynäs förlorar den här matchen åt sig själva. Spelar man så förbannat uddlöst och utan stake så vinner man inga matcher heller.
Det är så frustrerande, så pinsamt och så obotligt jävla deprimerande att det här laget aldrig kan ta chansen när man har den. Det är inget vinnarlag helt enkelt.
8-18 i skott efter halva matchen...
DET HÄR KAN VARA DEN VIKTIGASTE MATCHEN PÅ SÄSONGEN!
Vad sysslar ni med??????
Redigerad kommentar
Kommer det bra spelet i tredje perioden arnio?
Edit: Skit
Redigerad kommentar
Optimism!
Såg du förrästen SSK-Modo eller Modo-Färjestad? Modo är vana att rivstarta och torska sen har de ett såll i målet så det kan räcka med 15 skott för Brynäs
Qvarre: Nej, det är helt hopplöst. Det är precis som att det är pojkar mot män. Brynäs bara står och stirrar, tillåter Modo att trycka fast dem och ta tillbaka pucken.
NOLL inställning från Brynäs! Beklagligt att se!
SKÄMMES TA MIG FAN! Czarnecki får ta och skaka liv i laget nu, annars är detta snart avgjort!
Inte så svårt att ha när Brynäs bara står och tittar på.
Riktigt pinsamt just nu,och ett under att det är oavgjort.
Modo spelar med extremt tryck på Brynäs, de checkar fast oss och tar tillbaka pucken så fort de tappar den.
Modern hockey!