Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Maken till lamhet i kubi gör att man funderar.
Hm Khana får nått ströbyte å presterar 150% mera än vad Dacke, Silver, Rödin, Järnkrok, Granis & Lauritzen gör.
Rör om förfan NC NU!!
Vänd och vinn, det är det enda som förlåter den här skiten! Knappt det..
sylf: Precis! Vi fixar en ny fancy madiakub och budgeterar för högre publiksnitt, vem fan försöker man lura.
Det är huvudsakligen spelet som lockar eller avskräcker folk. Vi kan ha världens snyggaste mediakub, världens coolaste ice projection intro eller vad som helst. Spelar Brynäs så här så kommer det inge folk i alla fall.
Jag vet! Jag hör snacket! Det verkar inte Brynäs göra..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Lindström: Undra vad Dale Clarke och L.Jonsson kostar sammanlagt? De kostar definitivt fan så mycket mer än vad de presterar! Offentliga löner TACK! Sätt lite press på lyxlirarna!
Känner mig så satans förbannad idag, någon gång får det vara nog!
Det är vi som ska anfalla för HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Å vad förbannad jag blir!
Ryggraden i Bif vart är den?
Vart är inställningen?
Det där målet hade kommit förr eller senare ändå, Brynäs förlorar den här matchen åt sig själva. Spelar man så förbannat uddlöst och utan stake så vinner man inga matcher heller.
Det är så frustrerande, så pinsamt och så obotligt jävla deprimerande att det här laget aldrig kan ta chansen när man har den. Det är inget vinnarlag helt enkelt.
8-18 i skott efter halva matchen...
DET HÄR KAN VARA DEN VIKTIGASTE MATCHEN PÅ SÄSONGEN!
Vad sysslar ni med??????
Redigerad kommentar
Kommer det bra spelet i tredje perioden arnio?
Edit: Skit
Redigerad kommentar