Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
« Föregående · 1343980 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Kahnberg är HET! 6 skott på mål ikväll, varav 1 i mål.
Det är klart som korvspad att den killen inte ska sitta på bänken!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Från kris&kaos mellan stolparna till en av ES bästa målvakter. Underbart!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ibland räcker det med att spela hockey i en period, det får vi tacka gudarna för. (Om vi vinner)
Passa på att bättra på målskillnaden nu ;)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
MarcusElving: Svedberg äe definitivt årets skräll i Brynäs. Han är väl bara 21 år dessutom så det finns potential. Men han drar förstås till nhl
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues:
Jaså?
Jag tycker Modo parkerat i våran zon,de senaste minutrarna.
4-5 sd.
Jaså?
Jag tycker Modo parkerat i våran zon,de senaste minutrarna.
4-5 sd.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Modo försöker sig på en Luling "att dra över målisen"
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Nu har vi tagit över fullständigt, MoDo uppträder änglsigt och utan stake, ungefär som Brynäs har gjort tidigare i matchen.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Svedberg har ju varit grym de senaste typ 5-6 matcherna. Nu har vi sett prov på att han ta mig fan kan vara en toppmålis i ES! =)
Kul!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
arnio: Håller med till 100%, Svedberg har klivit fram nåt enormt när han fick förtroende!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
90Steen_: Härligt att vi plötsligt har en vinnarmålis. Svedberg har ju till och med jag sågat med fotknölarna, förlåt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Ovanligt att BIF vrider om en match så här efter en hopplös första halva. Det är vi inte bortskämda med.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Lesky: Inte ovanligt att Modo briljerar i början för att sedan klappa igenom. Så skööönt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Begåvat! Dackell gör ett jäääättebyte i vanlig ordning, trött och tappar puck. Har dom spelat non-stop senaste tiden?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Skönt att 2 av dom man sågat idag har gjort mål!!!
Ska såga några flera tror ja!!!
Ska såga några flera tror ja!!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: Så lade Brynäs i de växlar som saknades i första och andra.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
65selander: Äntligen Ekholm, äntligen Kahnberg å äntligen Rödin!
Å Lars Jonsson, så skönt!
Å Lars Jonsson, så skönt!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
70 Rodrigues: modo har skjutit 4 skott sen förstaperioden och Brynäs 15
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
sylf: Men å andra sidan så lär det väl bli en massa komputv om man känner Persson rätt :-(
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Undra om Rödin skulle träffa ett tomt fotbollsmål från 3meter?!
Ahh NC har låtit spelarna vilat i 40 min för att köra på i 150 sista 20minutrarna!!
Ahh NC har låtit spelarna vilat i 40 min för att köra på i 150 sista 20minutrarna!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Period 3 och Brynäs i ledning - det brukar sluta med förlust va?
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Jag tror jag vet hur resten av perioden kommer te sig..
..även om det blev två bra lägen just.
Kom igen nu, in med 4:an!!
..även om det blev två bra lägen just.
Kom igen nu, in med 4:an!!
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey 1/2-11
Bissett19: Stolpen sa gubben, antar att han har rätt.
FAN, missat friläge!
FAN, missat friläge!
« Föregående · 1343980 · Nästa »