Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
« Föregående · 1630946 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: sådär bra var inte starkbaum på att filma hos oss. Den sista är bra då han glider ut ur målgården och kastar sig vid kontakt. Nordqvist har också kastat sig ordentligt två gånger nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Nu har dom enögda varit på Starky 3 ggr.. bra att zebrorna tar dom direkt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: Till hans försvar, så håller han på och flyttar till hus, ska bli sambo😃
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
3-3 18:55 väntar jag in. Sunken misslyckas med rensningen.
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
maddog1970: Ja men titta vad som händer när man har lite pucktempo.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Bra där Brynäs! Brodecki hjärnan bakom. Håll ihop det här nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
TJ går för guld, Sunken inne sista 25s i PP..
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Det går fortsatt dåligt för Väsby...Förlåt, leksand var det ju
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Rödin måste tro att vi spelar i bortaställen. Fler passningar till Modospelare än till medspelare känns det som.....
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Brynäsgubbe:
Måste vara nått i Gefle-vattnet som ger tappade ledningar...
Måste vara nått i Gefle-vattnet som ger tappade ledningar...
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Powerfade: de får lov att bjussa på ölen i skybaren om detta lag skall få några publiksiffror😢
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Lindström: Jag ger mig fan på att varm korven är ljummen med.
+ 3
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Känns som vi slarvar bort ledningen. Ganska orejält spel,halvdant utlägg i BP som Modo trycker in på lite flipper. Sen lite onödiga utvisningar på Sunken och Brodin (tackligen är lite för sen faktiskt) och avslutnings vis ett juniormisstag i defensiven.
Samt oförmågan att göra mål i 5-3. Modo ju inte tvingats till bra spel för att komma ikapp. Det är jävligt irriterande.
Kämpa hem 3 poäng nu för fan,Brynäs.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Även förra säsongen har jag för mig att vi tappade en 2-0 ledning till förlust, hemma mot Modo.
Det börjar bli en riktigt dålig ovana.
Det börjar bli en riktigt dålig ovana.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Clarence: Återigen kan vi konstatera att ett bortkastat 5 mot 3 kan bli avgörande för matchen. Dags att börja öva den spelformen.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
rafalski: Perfekt spel att titta på för alla med grå/grönstarr...
Underhållnings värdet är så dom 3500 stackrarna på plats ska ha skadestånd + pengarna tillbakas.
Underhållnings värdet är så dom 3500 stackrarna på plats ska ha skadestånd + pengarna tillbakas.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Tur att MFF börjar lira nu, det kan man kalla underhållning iallafall.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Jävlar så tråkig hockey. Länge sedan vi haft ett så blekt och ointressant lag. Det lär inte bli lätt att locka folk med det här spelet.
+ 3
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Huss: Ja det är ju mer än uppenbart, men vad beror skiten på kan man undra?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Visst, man kan tappa ledningar i hockey... Men Brynäs gör det tamigfan 90% av alla gånger man har en ledning med flera mål. Helt otroligt.
+ 4
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Clarence: TJ sa ju före matchen att han är nöjd med spelet så här långt i serien, vilket har gett en fin 11:e plats. DET känns ju lovande inför framtiden. Han har höga ambitioner den där TJ.
+ 5
« Föregående · 1630946 · Nästa »