Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
« Föregående · 1631007 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Skönt med 3 pinnar men ändå långt ifrån bra, spelmässigt. Sunken bäst på isen ikväll.
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Zappaholic:
Personligen vill jag ha kvar Leksand i SHL men så klart efter Brynäs i tabellen.
Leksand verkar i alla fall vara det enda laget som kan locka publik till Gavlerinken.
Personligen vill jag ha kvar Leksand i SHL men så klart efter Brynäs i tabellen.
Leksand verkar i alla fall vara det enda laget som kan locka publik till Gavlerinken.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
3 sköna o viktiga poäng. Tur att MoDo var ännu sämre än oss i denna usla match.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Tråkigt att Anders Forsberg ska stå och vara dålig förlorare och som ALLTID stå och gagga om utvnisningar och att hans lag borde ha alla poängen. Väx upp,Anders.
Ingen bra match av Brynäs,men just nu är jag bara så jävla nöjd med 3 poäng.
+ 6
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta:
Fy fan, det satt jävligt långt inne med det blev 3 poäng till slut. Skönt som fan även om vi håll på att slarva bort segern i onödan.
Fy fan, det satt jävligt långt inne med det blev 3 poäng till slut. Skönt som fan även om vi håll på att slarva bort segern i onödan.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: Brynäs lyckas vinna en match med den absolut minsta marginal som någonsin skådats. Herregud vad skitnödigt det var i slutet.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
rafalski: sköna 3 poäng. Men det var fan inte vackert eller något positivt besked rent spelmässigt.
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Brynäs vinner och Leksand förlorar. En underbar kväll. Skål bröder!!
+ 7
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Alltid hjärtat i halsgropen... sista 2 tog fan 5-7 minuter känns det som.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Tommy: Modo visar klass med wn idiotutvisning.
Tur att man verkar hittat nån form av pucktempo i PP.
Meeen, det är 1.36 kvar ;)
Tur att man verkar hittat nån form av pucktempo i PP.
Meeen, det är 1.36 kvar ;)
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Sa 18:55 innan...menade för 3-3 kanske blir för 4-4 istället ;)
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
ALLTID i slutet av perioder/matcherna. Hur fan är det möjligt?
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Lindström:Varför i helvete har man westerholm och sunken inne????
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Så jävla oväntat... Fy fan vad Brynäs gör mig besviken gång efter annan.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Lindström: Där kom kvitteringen...18:55 tippade jag.. inte så dåligt
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Att dom inte slår i spiken....
Tar väl 4678 PPen innan puckfan sitter igen.
Tar väl 4678 PPen innan puckfan sitter igen.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: sådär bra var inte starkbaum på att filma hos oss. Den sista är bra då han glider ut ur målgården och kastar sig vid kontakt. Nordqvist har också kastat sig ordentligt två gånger nu.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Nu har dom enögda varit på Starky 3 ggr.. bra att zebrorna tar dom direkt
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
bifhjärta: Till hans försvar, så håller han på och flyttar till hus, ska bli sambo😃
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
3-3 18:55 väntar jag in. Sunken misslyckas med rensningen.
+ 2
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
maddog1970: Ja men titta vad som händer när man har lite pucktempo.
+ 1
Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 1/10-14
Bra där Brynäs! Brodecki hjärnan bakom. Håll ihop det här nu.
+ 1
« Föregående · 1631007 · Nästa »