1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778939 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: ytterligare en utvisningssituation men ingen tvåa på Modo

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Herrejävlar!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: 5-4 luleå

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Satan, 5-4 för Gnaget... 

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: jag har fan blodstopp i tummarna, håller så håååårt

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Lindström: Han har väl kollat för mycket på Lauritzen!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Faaaaaaaan. Håll nu tummarna för att vi inte får stora frossan nu!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: Näe, match här igen nu!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: bortadomare...tre - fyra situationer där modoiter borde få en tvåa...sjukt

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: Varför ligger Sunken på rygg som en skalbagge?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: faaaaaaaaaaaaaaaaaan! Helvetes jävlar nu blir det jobbigt!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13

Fan, Gnaget får in 5-3 i PP. JG såtter plocken fel på att långskott; en sil i nuvarande hockey.

Men nog fan ska vi greja detta. Förslag: vi krossar Gnaget så krossar ni MooDoo och därigenom fixar vi tillsammans till er målskillnad gentemot Gnaget?


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: bajs,,,riktigt jävla domarmål...helt obegripligt

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Jaha, så var Lindholm borta resten av den här matchen :-( Undrar när vi ska få lira PP?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Lindholm ryggskadad och spelar inte mer ikväll

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: In i helvete billig!!!!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: fan billig utvisning där

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Nörstebo och Djoos är sannerligen inga tunga pjäser..bra där Lule

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: 5-2 :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: fan Honken ute å dribblar

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
5-2 för Luleå efter mål av Jonas Norqvist svåger!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: Christian Djoos växer för varje match!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13

Carl Lejonkräk: Kan vi få förstärkningar till vår gästbok - om ni får Vihko, gissar jag?

Grejen är den att vi har ingen gästbok. Vi har en monologblogg där någon konstig nisse sitter och skriver sig blodig...

DÄR SÄTTER ANTON HEDMAN 4-2 PÅ DANIEL LARSSON!

Bodensaren Daniel är lättknäckt i Luleå: han är fotfarande bitter för att han blev sidsteppad för en bättre David Rautio när de båda var junisar i Luleå Hockey, och blir lätt knäckt i Delfinen oberoende om han har spade i Djurgårn, HV eller Gnaget:-)


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: 4-2 lule

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues:hahah det lär aldrig ske då ;-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: Jsg lovar att göra det när Huge slutar att tjata om "Det sämsta laget"

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Peja: ser ut att vara nåt med ryggen, eller kanske utrustningsproblem

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: ja.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Lindholm skadad?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk:Luleå 3-2

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Fattas bara... Lindholm skadad.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13

Zappaholic, sylf och Carl Lejonkräk:

Hm, styrman nej tack och Nordan skulle ju få närmare till tjejens frus familj, dvs Karl Fabricius. Hm...ja Nordqvist var riktigt bra han när slog igenom i Luleå - spelade tillsammans med Per Ledin och Justin Williams i en lina som faktiskt tillhörde Elitseriens absolut främsta under lockoutsäsongen med alla fina NHL-spelare. Fast sedan har han inte nått upp till den överjävliga nivån; sabbades av att vara hos Värsta Köplustan som sabbar allt de kan.

Fast jag kan tänka mig att tvärbyta Vihko mot Ironhook, redan i andra perioden:-)

Och nu gör ni 2-0 genom Elias Lindholm vars farsa var guldhjälte i Luleå 1996:-) SKITBRA!

Och tyvärr silar vi in 3-2 i Luleå. Men nu skärper vi oss!

Hemmavinster i Luleå och Gävle, nu kör vi!


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: Herregud........släpp Nordan nu..

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Carl Lejonkräk: Lindholm är het!!!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Grymt!!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
sylf: JAAAAAAAA, bra där Elias. Se o lär Nordan :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues:haha, jaaaaaaaaaaaaaaa.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Elias !!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Lindström: *ASG*, så pass!!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: hon har inte fått gå på yoga på flera månader. Ungefär vi vann sist. hoppas på samma utfall nu! :-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: Det vore nice om HV kunde vända mot Växjö också för att ge lite extra morötter till Timrå (ifall vi nu inte avgjort inför sista matchen)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Kvittar om han fetar på sig 30 kg blir blind och amputerar en arm + ett ben så är han fortfarande bra mycket vassare än vad Nordan nånsin vart.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Det är fan inte ok, d där får du fan styra upp ;-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
70 Rodrigues: Hon är på yoga :-(

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: Vadå nattar barn, du har väl en varg som sköter dom bitarna, speciellt när det är hockey ;-)

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: Ni kan få Sylf och Gurra till er gästbok också, det är ju så dött där.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: Vi kan erbjuda nått ännu bättre, Jonas Nordqvist.

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: Styrman och en påse puckar?

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Zappaholic: han klappar händerna och sjunger Brynäs! Han måste ha halkat idag!

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey den 28/2-13
Sven.Savage: tyvärr har väl Brendl fetat på sig tio kilo

« · 1565164 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)