Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
« Föregående · 1997953 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
FYFAN vad snyggt.
Vem i Rögle blev klockad? Avstängning för Scott?
Vem i Rögle blev klockad? Avstängning för Scott?
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
eltifoso: Sänkte Curren och Rögle i samma sekvens! Grattis Rödin och Brynäs!
+ 4
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Varför har vi så jävla söliga spelare. Friläge och han får inte ens iväg ett avslut.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Zappaholic: Vi slog just (oförtjänt) Linköping så de fick bara en pinne iaf
Kötta på nu på de grönvita
Kötta på nu på de grönvita
+ 2
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Tigerhjärta: På 90-talet kom alla undan med betydligt värre, men då var domarnivån en annan :-)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Aldrig sett ett lag komma undan med så mycket hakningar och fasthållningar som Rögle, någonsin!
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: Vi får inga domslut med oss...man tacklar icke puckförande Molin men det är tydligen tillåtet...
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Ersson... Herregud. Nonchalant.
Brynäs ser otroligt tröttkört ut nu.
Brynäs ser otroligt tröttkört ut nu.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Trots att det står 1-1 så känns det hopplöst på något sätt, man liksom vet att Rögle kommer få in en puck och sen avgöra i öppet mål....
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Vi behöver lite medstuds nu, länge sen vi fick nåt enkelt mål.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: det är väl norin som tokrusar vilket ger en yta för gröthalsen
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Anders Berg: Good for him. Nu har vi Molin och han gör det bra.
+ 6
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Jösses vad vi förlorar närkamper och ger bort puckar i vår försvarszon. Rögleiterna går in med kropp och bara plockar puckar av oss längs sargerna. Snabbt upp till back och skott.
För övrigt noterbart är hur Brynäs spelar runt runt i PP utan att ta avslut. Tittade på Luleå igår. Upp till back, skott, minst två spelare driver mot mål.
För övrigt noterbart är hur Brynäs spelar runt runt i PP utan att ta avslut. Tittade på Luleå igår. Upp till back, skott, minst två spelare driver mot mål.
Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blixt1980: Haha? Han står bokstavlig talat bakom Rögle-spelaren. Vad fan gör han för nytta där? Han har dålig spelförståelse och i offensiv zon dumpar han mest ner den i hörnet.
« Föregående · 1997953 · Nästa »