1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778987 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24


Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
cdsuede: Underbart med 2 poäng :)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
FYFAN vad snyggt.

Vem i Rögle blev klockad? Avstängning för Scott?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Kyligt värre 😀

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: SÅDÄR gör en målskytt!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
eltifoso: Sänkte Curren och Rögle i samma sekvens! Grattis Rödin och Brynäs!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Rödin gör mål! Då jävlar har det vänt!


Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa skönt

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Men herregud detta är ju pinsamt!!!!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Sigalet och Andersén i 3 mot 3? Magisk coachat!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Peja: Äntligen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Varför har vi så jävla söliga spelare. Friläge och han får inte ens iväg ett avslut.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Rögle har lekstuga.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Zappaholic: Vi slog just (oförtjänt) Linköping så de fick bara en pinne iaf

Kötta på nu på de grönvita

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Så mycket bättre alla motståndare är i 3 mot 3.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Trodde du skrev Suddenqvist 😂

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Sicken skitmatch!!!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Peja: Knappt man levde på den tiden, tur det känner jag ;)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Tigerhjärta: På 90-talet kom alla undan med betydligt värre, men då var domarnivån en annan :-)

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Lunkan: Förlängning...då blir det en pinne...

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Poäng mot serieledarna! Stort!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Nu tar vi en seger tycker jag...hehe

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Oddset på det?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Aldrig sett ett lag komma undan med så mycket hakningar och fasthållningar som Rögle, någonsin!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Lunkan: Dags för suddenvinst !!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: vi är inte bra nu

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
En timeout kanske vore bra nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: Vi får inga domslut med oss...man tacklar icke puckförande Molin men det är tydligen tillåtet...

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Ersson... Herregud. Nonchalant.

Brynäs ser otroligt tröttkört ut nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Inte mycket som talar för poäng just nu.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: En hooking köpt på ullared. Biiiiillig

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Fucking kidding me... Vad är det för jävla utvisning??

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Så jäkla trist.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Jaha BP igen då....

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: vad tror vi, ringer det snart

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Domaren dömer som om Brynäs vore bortalag.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Forsberg 1978: 2 skott på mål för båda... Vilken rolig hockey.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Ser inget bra ut detta! Går så jävla sakta!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: Det är inte Kilströms afton.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Hur fan är det inte interference nere i hörnet?

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Trots att det står 1-1 så känns det hopplöst på något sätt, man liksom vet att Rögle kommer få in en puck och sen avgöra i öppet mål....

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blå grottan: Ja sannerligen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
{8399}: Vi behöver lite medstuds nu, länge sen vi fick nåt enkelt mål.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: det är väl norin som tokrusar vilket ger en yta för gröthalsen

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: räcker med 1 mål till så har vi 3p🤗

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Jag tror vi tar detta med 3-1 !!

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Anders Berg: Good for him. Nu har vi Molin och han gör det bra.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Mattson: Jösses vad vi förlorar närkamper och ger bort puckar i vår försvarszon. Rögleiterna går in med kropp och bara plockar puckar av oss längs sargerna. Snabbt upp till back och skott.

För övrigt noterbart är hur Brynäs spelar runt runt i PP utan att ta avslut. Tittade på Luleå igår. Upp till back, skott, minst två spelare driver mot mål.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Blixt1980: Haha? Han står bokstavlig talat bakom Rögle-spelaren. Vad fan gör han för nytta där? Han har dålig spelförståelse och i offensiv zon dumpar han mest ner den i hörnet.

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 2019-10-24
Brynäsgubbe: gnällspik

« · 1997953 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Gunler kan väl inte räknas som svikare... tror inte ens Alcen ville ha honom.
Om vi ska börja med dom där töntiga sakerna kan man ju bua åt Johannesson i Frölunda, Kellman i Rögle, Eklind i Malmö osv... ingen av dessa ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)