Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
« Föregående · 1671646 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: ett dåligt byte straffar sig..JOBBIGT när vi är bättre laget
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bratwursten:
Det hade helt klart speglat matchen bättre än 2-2.
Det hade helt klart speglat matchen bättre än 2-2.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Dags att plocka bort Djoos ur PPet inte OK att kladda bort 10 min.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: såklart... Fan hade inte varit orättvist med 4-1 egentligen...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Qvarre: jaha så tappade vi ledningen igen på grund av dålig diciplin och ineffektivitet
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: kunde man gett sig fan på...kom igen nu för fan
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Zappaholic:
Oddset på att Brynäs håller tätt detta PP läre ju vara astronomiskt.
Oddset på att Brynäs håller tätt detta PP läre ju vara astronomiskt.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: tungt... Fan att vi inte kunde få in 3-1 nu PP Saik...
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: risken finns att SAIK slumpar in en puck när vi inte sätter våra chanser. Fan vad bra vi spelar!!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: man måste hitta en snnan lösning än Djoos på blå. 0 mål från blå under 2456443 pp ÄR INTE godkänt
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Missat någon enstaka match denna säsong, men tycker detta är vår bästa match hittills denna säsong såhär långt.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: tvillingarna dominerar. Tänk er Ollas som tredje länk där. Liiite mer målfarlig än Manny
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Mmhade varit ruggigt skönt om vi kunde få in 3-1
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Powerfade: Ja det hade ju onekligen känts bättre om det hade stått 4-1 nu. Halva matchen kvar.
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: Det känns som att det kompenseras rejält från domarhåll idag. Men vi måste utnyttja de lägena bättre. Snart blir det bp och då blir det jobbigt
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround: stolpjävel. Hade behövt pyts där för mitt välbefinnande
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
smallround:
Jag får fan utslag av alla dessa ribba och stolpe ut.. Varför kan pucken aldrig studsa in?
Jag får fan utslag av alla dessa ribba och stolpe ut.. Varför kan pucken aldrig studsa in?
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Lindström: det känns som om vi inte är chanslösa på något vis i den här matchserien!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Kom igen nu gubbar, fortsätt att åka skridskor o pumpa på!!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Ser riktigt bra ut efter 20 min. Man kan bara önska mera avslut i 5-5 spelet, snurras och passas gärna en gång för mycket där.
Strålande att Nordan fick hänga en, nu kommer hans tuppkam att växa ännu mera 👍
Strålande att Nordan fick hänga en, nu kommer hans tuppkam att växa ännu mera 👍
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Bröderna W sliter på. Tim Wallace tar 72738 skär för en offensiv tackling på Tim Heed. Förstakedjan njuter. Andersén tillbaka i form. Nordan ny människa. Bulan med en blick som kan döda. ALLA åker MASSOR av skridskor. Få lag som genomgått en sån här förvandling. Framåt Brynäs!
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Spännande jämn period! Ser ut som taktiken är nog att skjuta på målisen ;)
+ 2
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Vi släpper till alldeles för mycket från blå och i slottet. Därifrån skapar de 90% av sina lägen.
Edit: Annars bra!
Edit: Annars bra!
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Nordan måste ha hittat rahmens pillerburk☺ han spelar som besatt☺
+ 4
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
Utnyttja det här nu, hade varit skönt att ha en ledning i paus.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK KVARTSFINAL😃
bifhjärta: Fan vad roligt det är att följa Brynäs nu!
+ 2
« Föregående · 1671646 · Nästa »