Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
« Föregående · 1323883 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Spelet Brynäs presterar är under all kritik minst sagt. Hoppas vi får se lite energi i sista för tröttakan dom fan inte vara. Grymt BP dock.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Skönt, tänk att vi ska behöva spela BP för att få något som påminner om försvarsspel??
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: men det är ju för fan livsfarligt så fort ssk kommer in i våran zon!!!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
rafalski: Vad fan händer elle nyss hemkommen och vad får man se 2-3 mot ssk för faaaaaaaaaaaaaan!!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: herregud så bedrövligt, dags att plocka Greiss...han har ingen hjälp ikväll.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues:
Brynäs ska vara jävligt glada för oavgjort.
Många Brynäsare ser fortfarande ut som dom kommer direkt från Julbordet.
Kan bara bli bättre.Har kollat runt lite på dom andra matcherna,och det man sett är att det är lågt tempo i dom flesta matcherna.
Vem fan bestämde att man skulle spela hockey på annandan?
Brynäs ska vara jävligt glada för oavgjort.
Många Brynäsare ser fortfarande ut som dom kommer direkt från Julbordet.
Kan bara bli bättre.Har kollat runt lite på dom andra matcherna,och det man sett är att det är lågt tempo i dom flesta matcherna.
Vem fan bestämde att man skulle spela hockey på annandan?
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Blir fan förbannad. Så jääääävla lojt, har fan lagt ut 140 spänn på att se ett gäng jultjocka seghuvuden. Verkligen tur med sent 2-2-mål. SKÄRP ER NU!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Huss: Visserligen 2-2 nu, men det har varit för jävla dåligt!!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Att inte NC har tagit timeout är helt jävla obegripligt, det har ju varit så jävla dåligt??
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: fan trodde dom skull vara heta efter jul men jul skinkan sitter kvar i strupen dom sover ju på planen
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Uruselt försvarsspel, nu får dom fan börja hjälpa Greiss, SSK behöver ju inte ens antränga sig :-(
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
SSK kvitteringen gör att det i efterföljande anfall blir total hönsgård i Brynäsförsvaret!!!
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues:
Så går det när man köper Julskinka från Lidls;)
GAME ON.
Så går det när man köper Julskinka från Lidls;)
GAME ON.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Va fan är det med LJ den här gången då, fan vad trött man blir??
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Gusten:
Ja man har riktigt dåliga vibbar inför denna match.
Tror på en temposvag,riktig tråkig match som Sportklubben vinner med 3-2 efter straffar.
Ja man har riktigt dåliga vibbar inför denna match.
Tror på en temposvag,riktig tråkig match som Sportklubben vinner med 3-2 efter straffar.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
65selander: Ingen Lasse J enligt swehockey. Löf in bredvid Andersén i tredje backpar.
Tips: 2-4
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Frisco: alt lyfta upp bocken ;-)
Denna match har iaf flyttats till senare tidpunkt.
www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5716942
Denna match har iaf flyttats till senare tidpunkt.
www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=5716942
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
65selander: ja men man har väl fått flytta på den där om det skulle spelats match.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
arnio: I förtroende sagt. Dom står i kö för att överta hans kontrakt. Det lär nog bli HV för han några säsonger framöver. Och inte för att han viftar med armarna.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Jajjen: dessutom så är det enda laget som Brynäs inte tagit poäng mot motståndare. Plus att flera av våra bästa spelare är på J-VM. Luktar torsk lång väg.
Värt att notera: Elitseriens bästa tränare på att skrika och vifta (Popovic) mot den sämsta (NC).
Värt att notera: Elitseriens bästa tränare på att skrika och vifta (Popovic) mot den sämsta (NC).
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Dags för ännu en av 55 bortamatcher. Är det nån som INTE ska till Läkerolen idag?
Matchdags efter ett längre uppehåll.
Match mot ett bottenlag.
Brynäs kan hänga av en konkurrent.
Brynäs kan få lite avstånd till slutspelsstrecket.
Lutar med andra ord mot förlust.
Matchdags efter ett längre uppehåll.
Match mot ett bottenlag.
Brynäs kan hänga av en konkurrent.
Brynäs kan få lite avstånd till slutspelsstrecket.
Lutar med andra ord mot förlust.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
arnio: Jag tippar med hjärtat även om jag är jävligt tveksam 4-1
Ekholm
Khana
Silver
Nordan står för målen
Ekholm
Khana
Silver
Nordan står för målen
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
70 Rodrigues: 3-1 till brynäs idag tror jag. Det blir nog lojt och många av julmat stinna lirare.
Sv: Brynäs IF-Södertälje SK 26/12-2010
Bissett19: Laget mot Södertälje ska alltås se ut så här :-)
Målvakt
Thomas Greiss
(Niklas Svedberg)
Kedjeformationer:
Andreas Dackell – Mads Hansen – Anton Rödin
Jakob Silfverberg – Jonathan Granström – Eero Somervuori
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Magnus Kahnberg
Sandin-Sundström-Rensfeldt
Extra forward: Joachim Rohdin
Backpar:
Mattias Ekholm – Dale Clarke
Niclas Andersén – Lasse Jonsson
Jörgen Sundqvist – Jonathan Carlsson
Sjunde back: Victor Berglind
Målvakt
Thomas Greiss
(Niklas Svedberg)
Kedjeformationer:
Andreas Dackell – Mads Hansen – Anton Rödin
Jakob Silfverberg – Jonathan Granström – Eero Somervuori
Sebastian Lauritzen – Jonas Nordquist – Magnus Kahnberg
Sandin-Sundström-Rensfeldt
Extra forward: Joachim Rohdin
Backpar:
Mattias Ekholm – Dale Clarke
Niclas Andersén – Lasse Jonsson
Jörgen Sundqvist – Jonathan Carlsson
Sjunde back: Victor Berglind
« Föregående · 1323883 · Nästa »