Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
« Föregående · 1559600 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
HappyX3: det känns som evigheter sedan vi ledde efter första perioden. Helt underbart att vara brynäsare just precis nu:-)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Varför man skulle gett Jonas Johansson chansen tidigare i ES. Slänga in en helt orutinerad Johansson i detta läge är fan inte schysst! Hoppas honken håller nu rå..
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: :-)
| 15.25 | Brynäs tar extremt många skott i powerplay. Puck upp på back, sedan skott direkt. Om och om igen hela tiden. |
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Fan vilket fippel, är det någon lag på att puckjäveln ska passas runt runt??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Tyckte allvarligt talat han var kass innan också. Det är han och rönnmark som alltid letar utvisningar som det oftast blir fel med tycker jag.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: bra som fan!
gunde är fan en hockeyspelare som levererar varje match! han är inte stekhet, men alltid varm!
+ 3
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: äntligen ett gammalt hederligt Höstlöv från blå av vår Gunde!!!! :)
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
atilla: sen vinneborg kom tillbaka har han tappat totalt , innan nhl var han sveriges bästa dommare , men nu är han bara tragiskt ,
+ 2
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Svårt o tro att det är över 8000 pers på plats :-( Såja, nu gör vi mål i PP :-)
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
atilla: elbowing på Widing. Tyckte den satt med axeln.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1: Det var ju vi som skulle ha pp där. Widde tacklar helt lagligt och timråspelaren psykar.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
HIR I HELVETE KAN ZEBRORNA FÅ KURRET TILL ETT PP FÖR NGT LAG????
PITT!
PITT!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
BRYNÄS4EVER NR1:vad är problemet , viddes tackling var helt ok , sen att timråspelaren blir syrak , helt otroligt , pp till timrå jaja dommarna vi visa fram sig igen ,
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Steenm: låt för fan spelarna visa känslor , , vinneborg är en pajas , som kunde hålla sig på andra sidan ,
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
trodde jag aldrig mer skulle säga det men;
Bra widing, såja! Känsla!!!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Zappaholic: Jag har tippat 3-2 seger :-) Jaaaaaaaa, tack Widing!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lindström: Brynäs ser verkligen ut att ha utnyttjat uppehållet på rätt sätt, ser laddade ut till tusen........
Det här är ett skämt så här långt. Vad blir nästa åtgärd? Biljetterna 2 kr och en bastuba istället för orgel?
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Varför gnäller ni? Ni är ju överens om att vi inte är bättre än så här...
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Vi är utspelade av Timrå inför ett nästan utsålt LA, bedrövligt :-(
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Men herregud, hinner ju knappt börja kolla på skiten...
Vad är grejen med storpublik och Brynäs IF? Snacka om psykiska vrak till spelare.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues: Ja, och på vilket sätt sen, såg ut som i nöjesmassakern när Sven Melander var målvakt och Åke Cato gjorde mål!
+ 1
« Föregående · 1559600 · Nästa »