Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
« Föregående · 1559726 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Huss: Vi gör en bra 2:a period säger TJ. Om inte ens coachen har högre krav än så här så lär det fan inte bli så mycket bättre :-(
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
70 Rodrigues:Tyckte mig se att Sundlöv låg sist i "Dream Team"
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Huge: Tror tyvärr inte de vågar, 2-2 var ingen slump heller. Slarv i försvaret och en darrig målvakt.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lindström: Värvningen av Styrman är det nog bara Sundlöv som förstår, den är under all jävla möjlig o omöjlig kritik.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lindström: du glömde halva forwardsbesättningen och minst en målvakt!
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
rafalski: Honken gör en tavla och AIK kvitterar.
En olycka kommer sällan ensam.
Viktigt att inte fega nu i sista, gå för 3 pinnar är det enda som gäller.
En olycka kommer sällan ensam.
Viktigt att inte fega nu i sista, gå för 3 pinnar är det enda som gäller.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Davey_22: Löf, Styrman & Berglind platsar inte i Bif. Vilket alla utom Sundlöv sett.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lindström:
Kanske inte det men konsekvenserna blir bra mycket mer ödestigra. Målvakten ska ju vara halva laget sägs det och en sådan puck är i min bok inte acceptabelt att släppa.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Qvarre: Ser ingen större skillnad på spelet nu än före uppehållet.
Visst, det trixas lite i PP men utan resultat.
Blir nog ett hyfsat skitnödig tredjeperiod.
Visst, det trixas lite i PP men utan resultat.
Blir nog ett hyfsat skitnödig tredjeperiod.
+ 2
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Lindström: Om du ska hänga ut backar bör du börja i rätt ände, alltså med Styrman. Löf är bra mycket stabiliare.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Qvarre: Inte spelar Honken något sämre än Nordan, Lauritzen eller Löf
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
brynäs08:
Det ska fan vara löneavdrag pga tjänstefel för en sådan tabbe.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Har sagt det förr och säger det igen, Honken har tappat sin stabilitet,tyvärr.
Alldeles för lätta mål alldeles för ofta.
Sen blire såhär när man aldrig lyckas leda med mer än ett mål. Småmarginaler.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
nordan; "det är...honken brukar...jag vet inte....nä jag vet inte...asså...det är lite otur..."
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
rafalski:
Det är så sanslöst jävla dåligt att släppa in den pucken. Det får bara inte hända. Fan vad dåligt jävla honk.
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
sylf: Grym tavla av Honken, men om forwards skulle ha gjort sitt jobb så hade det varit 5-2 vid det här laget.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
glöm nu inte att vi möter ett av elitseriens sämsta motstånd.. Men det släpper nog i tredje, så vi kan ösa in 7-8baljor och börja klättra.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Det målet ska Honken inte släppa...Aldrig någonsin!!!! Vad fan är det med karln?
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Är det inte lite anmärkningsvärt att Jacobsson fortfarande saknar namn på sin tröja??
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Steenm: Förvånande att vi kan bli så tillbakatryckta av seriens sämsta offensiva lag...
+ 2
Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/2-13
Sjukt oeffektivt PP-spel ikväll. Visst, vi lirar väldigt bra, men vad hjälper det!? 2-2 lurar bakom hörnet snart...
« Föregående · 1559726 · Nästa »