Brynäs J20
« Föregående · 1147375 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs J20
MarcusElving: Ser ut att gå trögt för fjunisarna, 0-1 efter halva matchen trots mängder med DIF utv.
Sv: Brynäs J20
Bissett19:
Brynäs IF - Djurgårdens IF Live
(J20 SM Slutspel) Game starts 2009-03-26 at 19.30 ???
Swehockey ute och cyklar eller? :P
Brynäs IF - Djurgårdens IF Live
(J20 SM Slutspel) Game starts 2009-03-26 at 19.30 ???
Swehockey ute och cyklar eller? :P
Sv: Brynäs J20
sylf:
22 Jakob Silfverberg BIF LW 7139 sek
24 Anton Persson BIF CE 3387 sek
25 Simon Bertilsson BIF RD 3318 sek
18 Jacob Josefson DIF RW 29410 sek
19 Carl Gustafsson DIF LW 21294 sek
21 Henrik Eriksson DIF RD 15565 sek
24 Marcus Krüger DIF LD 8185 sek
30 Patric Cehlin DIF RW 145 sek
31 Kim Lennhammer DIF RD 70 sek
Skillnaden är gigantisk!
Visst är den det, vi spelade slutspel och tjänade ett par miljoner på kuppen och DIF sjönk ännu en bit djupare ned i träsket.
Visst skall man lyfta upp juniorer, men på dig låter som om Rödin och co. skall bära BIF på sina axlar nästa säsong. Glöm det, bäste bror. Du får nog vara nöjd om någon av gossarna gör mer än 10 poäng.
I och för sig roligt att höra något positivt från dig....
22 Jakob Silfverberg BIF LW 7139 sek
24 Anton Persson BIF CE 3387 sek
25 Simon Bertilsson BIF RD 3318 sek
18 Jacob Josefson DIF RW 29410 sek
19 Carl Gustafsson DIF LW 21294 sek
21 Henrik Eriksson DIF RD 15565 sek
24 Marcus Krüger DIF LD 8185 sek
30 Patric Cehlin DIF RW 145 sek
31 Kim Lennhammer DIF RD 70 sek
Skillnaden är gigantisk!
Visst är den det, vi spelade slutspel och tjänade ett par miljoner på kuppen och DIF sjönk ännu en bit djupare ned i träsket.
Visst skall man lyfta upp juniorer, men på dig låter som om Rödin och co. skall bära BIF på sina axlar nästa säsong. Glöm det, bäste bror. Du får nog vara nöjd om någon av gossarna gör mer än 10 poäng.
I och för sig roligt att höra något positivt från dig....
Sv: Brynäs J20
Bissett19: Okej, då vet jag! Känns ju som att det är värt att betala 40 spänn eller vad det kostar! Det sägs ju vara bra jävla mycket bättre hockeyunderhållning när J20 spelar om man jämför med A-laget. Har aldrig sett juniorhockey, så jag måste debutera någon gång jag med :)
Sv: Brynäs J20
Bissett19: När spelas match 2 här i Läkerol Arena? Funderar på att gå upp och titta! :)
Sv: Brynäs J20
Huge:
Jodå,detta ska killarna kunna vända på,det känns som vi är det bättre laget.
Annars är det ju två lag som lever mycket på sina förstafemmor.DIF matchade smart iom att dem får byta sist så kastade man ju in sin första mot våran tredje eller fjärde.Men den fördelen har nu Bäcklin och company på Torsdag.
Men Anton Rödin vilken kille,när han satte fart på rören då stod DIF-backarna som fastfrusna,får inte han A-kontrakt kommande säsong så är det bedrövligt....
Annars var det kul o se så mycket Hockeyadel på plats,Kenta Nilsson,Anders Hedberg,Mats Hallin,Masken Carlsson,Per-Erik Eklund...Mats Weiderståhl satt ju bredvid oss men han tog sitt anteckningsblock och gick när Selander började vråla på domarn;)
Jodå,detta ska killarna kunna vända på,det känns som vi är det bättre laget.
Annars är det ju två lag som lever mycket på sina förstafemmor.DIF matchade smart iom att dem får byta sist så kastade man ju in sin första mot våran tredje eller fjärde.Men den fördelen har nu Bäcklin och company på Torsdag.
Men Anton Rödin vilken kille,när han satte fart på rören då stod DIF-backarna som fastfrusna,får inte han A-kontrakt kommande säsong så är det bedrövligt....
Annars var det kul o se så mycket Hockeyadel på plats,Kenta Nilsson,Anders Hedberg,Mats Hallin,Masken Carlsson,Per-Erik Eklund...Mats Weiderståhl satt ju bredvid oss men han tog sitt anteckningsblock och gick när Selander började vråla på domarn;)
Sv: Brynäs J20
65selander: Ja, vi får skylla oss själva en aning som inte avgör i sudden, med det spelövertag vi hade.
Öppet mål ett par gånger men puckfan ville bara inte in.
Varpå det sedvanliga scenariot utspelar sig: dom vinner i strafflotteriet.
Bra chans ändå att vända det här via 2 hemmamatcher.
Öppet mål ett par gånger men puckfan ville bara inte in.
Varpå det sedvanliga scenariot utspelar sig: dom vinner i strafflotteriet.
Bra chans ändå att vända det här via 2 hemmamatcher.
Sv: Brynäs J20
Hence: BIF skulle vunnit i sudden. Hassel har en jävligt bra öss men var trög på defensiven. Lite loj helt enkelt
Sv: Brynäs J20
Poffa:
0 - 0 DIF 9. CRUSEMAN, Filip
0 - 0 DIF 11. AHLHOLM, Rasmus
0 - 0 BIF 12. THEGEL, Henrik
Ny turordning?
0 - 0 DIF 9. CRUSEMAN, Filip
0 - 0 DIF 11. AHLHOLM, Rasmus
0 - 0 BIF 12. THEGEL, Henrik
Ny turordning?
Sv: Brynäs J20
sylf: Vid oavgjort resultat efter 60 minuter förlängs matchen enligt TB 5:8, dock i max 20
minuter. Vid lika resultat efter 20 minuters förlängning avgörs matchen på straffslag
enligt TB 5:9.
minuter. Vid lika resultat efter 20 minuters förlängning avgörs matchen på straffslag
enligt TB 5:9.
Sv: Brynäs J20
sylf: Ja det var verkligen skillnad!
Det är konstigt att det bara är förstafemman i Brynäs som producerar, andrafemman har ju mer elitserierutin ;)
Sv: Brynäs J20
22 Jakob Silfverberg BIF LW 7139 sek
24 Anton Persson BIF CE 3387 sek
25 Simon Bertilsson BIF RD 3318 sek
18 Jacob Josefson DIF RW 29410 sek
19 Carl Gustafsson DIF LW 21294 sek
21 Henrik Eriksson DIF RD 15565 sek
24 Marcus Krüger DIF LD 8185 sek
30 Patric Cehlin DIF RW 145 sek
31 Kim Lennhammer DIF RD 70 sek
Skillnaden är gigantisk!
24 Anton Persson BIF CE 3387 sek
25 Simon Bertilsson BIF RD 3318 sek
18 Jacob Josefson DIF RW 29410 sek
19 Carl Gustafsson DIF LW 21294 sek
21 Henrik Eriksson DIF RD 15565 sek
24 Marcus Krüger DIF LD 8185 sek
30 Patric Cehlin DIF RW 145 sek
31 Kim Lennhammer DIF RD 70 sek
Skillnaden är gigantisk!
Sv: Brynäs J20
Hong Kong: Ser ut att bli 5-3 där. Plus att jag tror att DIF´s spelare fått betydligt mer istid.
Sv: Brynäs J20
moreten: Hoppas innerligt att alla tre är tänkta till a-laget nästa säsong. Gör man poäng som dessa killar gör så måste dom kunna klara av ES-tempot osv.
Leidermark känns som en light-variant av Bäckis. Har dock aldrig sett honom men bra speluppfattning och fina handleder. Och han gör ju tydligen mål också!
Rödin och Thegel visar ju enorm klass i J20 och jag hoppas att alla tre är tilltänkta till a-laget nästa säsong.
Herman, Alcén, Lind (?), Vas osv måste ha gjort sitt.
Leidermark känns som en light-variant av Bäckis. Har dock aldrig sett honom men bra speluppfattning och fina handleder. Och han gör ju tydligen mål också!
Rödin och Thegel visar ju enorm klass i J20 och jag hoppas att alla tre är tilltänkta till a-laget nästa säsong.
Herman, Alcén, Lind (?), Vas osv måste ha gjort sitt.
Sv: Brynäs J20
sylf: Ja det vore intressant att se den kedjan, tror dock att det är mest Rödin & Thegel som är aktuell.
Sv: Brynäs J20
moreten: Leidermark är i rätt bra form. 10 poäng på tre matcher om jag i hastigheten har räknat rätt.
Sv: Brynäs J20
Hence: Och i JKPG har junisarna kvitterat och spelat bra. I Brynäs får dom inte plats!
Sv: Brynäs J20
Inte över i den här matchen heller, 4-3 Rödin i PP assisterad av Leidermark (hans tredje assistpoäng idag!)
Sv: Brynäs J20
65selander: Vafan e detta????
Ska vi inte bli svenska mästare? Vi kan väl inte torska mot Jurtjyrkogården????
Två raka hemma sen.... Räcker det?
Ska vi inte bli svenska mästare? Vi kan väl inte torska mot Jurtjyrkogården????
Två raka hemma sen.... Räcker det?
« Föregående · 1147375 · Nästa »