BRYNÄS-Saik 140201
« Föregående · 1610406 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Nu kommer det att vända, jag har stängt av och är på väg in till Helsingborg City för lite Heavy Metal, Hardcore Superstar är på besök :-)
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Haha...
Vilken jävla idioträddning när Sunken har halvöppet mål.
Marginaloflytet fortsätter att grina oss i ansiktet...
Vilken jävla idioträddning när Sunken har halvöppet mål.
Marginaloflytet fortsätter att grina oss i ansiktet...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Tror att Thuresson frågade om dopningsråd av Rahm... Karln verkar ju förfan vara sponsrad av Valium....
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
En liten kneeing på JE så tar vi in någon bättre till Sotji.....Tror inte många skulle gråta över det?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Riktigt bra BP.
Granis ser bra ut idag
Warg är en bra värvning
Honken är grym
1a linan osynliga
Granis ser bra ut idag
Warg är en bra värvning
Honken är grym
1a linan osynliga
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Han letar efter SUNDLÖV som är ute efter lågpriser... Kvalite affär
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Ja, ska han ändå ta en tvåa för slashing kan han väl göra det ordentligt?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Alt; domarna tar jävligt tveksamma tvåor för slashing ibland. Som den här...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Man kan ju rösta på snyhggaste mål och snyggaste räddning på shl.se....Tänkte bara försäkra mig om att ingen härifrån är och röstar på Läxingar! Det gör man inte! Även om det mot förmodan är så att en Läxing gjort något som är "snyggt" så röstar vi ju såklart inte på denne.
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
rafalski: Ett typiskt flytmål för ett lag med självförtroende och i medgång. Piggt och öppet spel, vi måste vara effektivare.
Ska vår högre motivation fälla avgörandet?
Hoppas det...
Ska vår högre motivation fälla avgörandet?
Hoppas det...
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Bertilssons tabbe på offensiv blå och så fäller han Honken sen. För övrigt den bästa period Brynäs gjort i år.
Hade Johansson stått hade Brynäs lett med 1-0. Avd. spågubbar.
+ 2
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Stundtals riktigt bra spel i första. Alla verkar sugna ikväll. Synd på Bertilssons indianare.
Ser trots lör bättre ut än det gjort på länge.
Måste vara debut för kommentatorn, låter som han läser innantill;-)
Ser trots lör bättre ut än det gjort på länge.
Måste vara debut för kommentatorn, låter som han läser innantill;-)
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
70 Rodrigues: Hörde att Honken räddade ett friläge i 4-4, men att dom stötte in returen.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
bifhjärta: Tänkte just "vad är det för liten skit" som är inne och dräller....Och sedan såg jag att det var Basse!
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Har noterat att i NHL, när en spelare tappar klubban så skyndar han sig att byta, även om spelet är i den egna zonen. Inte i SHL dock.....?
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
bifhjärta: tj kan väl inget annat har ju kört så hela säsongen in med ny röst.
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Andra matchen m Cmore på datorn på BarnBördshuset...har de synpunkter på medtagna ölen tro? Skål!
+ 2
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Brynäsgubbe: Hur fan kan TJ spela dom idag igen...det är bara 10 omgångar kvar, man kan inte ge dom hur mycket tid som helst.
Synd om Brodecki också för den delen, grym insats av han sist.
Synd om Brodecki också för den delen, grym insats av han sist.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
Iskalla första-kedjan är intakt. :| Skulle vilja se att Rödin byttes ut mot Harju för att se hur det funkar.
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
maddog1970: Låt han börja på bänken så ska du nog se att han lackar o skärper till sig ;-)
+ 1
Sv: BRYNÄS-Saik 140201
70 Rodrigues:
Håller Brynäs på och bli så mysigt som det var innan Nokkelainen och Boork kallades in för att röja upp i mysträsket där spelarna bestämde?
+ 1
« Föregående · 1610406 · Nästa »