Brynäs-Skellefteå sextonde januari
« Föregående · 2128515 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: ja, fattat inte hur Pettersson kan centra. Rödin och Danielsson blir ju bara en bunkrar-femma
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Rödin1912: Det där med automatisk 2+2 vid blodvite tog de bort för några år sen. Tror det var lika bra. Men de får ju ändå ta mer än 2 minuter vid allvarliga situationer. Tycker personligen den höga klubban på Rödin var värre än den på Andersén, den på Rödin var mycket mer kraftfull och såg nästan medveten ut.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Supportern: Ja Ersson har ingen rolig kväll. Men han är nog beroende av ett tight försvarsspel. Idag står vi för anfallshockey och då blir det lite glesare i de bakre leden. Det verkar inte Erson bemästra särskilt väl...
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tycker vi ska köra bulan som center mellan Rödin o Danielsson
Sedan ölund mellan Desch o Gunler
Sedan ölund mellan Desch o Gunler
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Supportern: en pinne vore fint!! Det gäller att mata mot deras slips
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Sjukt dålig match av ersson. Fem mål, ska inte kunna hända.
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: 3-4 bjudningar av BIF idag...
Kan nog lägga ner denna säsong nu
Kan nog lägga ner denna säsong nu
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
munkas: Jepp, den här matchen går inte att vinna. Skellefteå Hitmen har ju en jävla tur.
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Dåligt byte av ena backen som öppnar upp den ytan. Inget vidare av AP och Ingman heller.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Tycker SAIK är mycket bättre och hetare i den offensiva.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Tyvärr usel avvägning av Ingman som leder till 4-5. Ska man kliva på som back måste man ha kontroll. Inget jävla fladdrande...
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Där kom bjudningen tillbaka. Det står skrivet i stjärnorna att vi ska förlora.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Nästan kvitterat i flytstudsar.
Håll iiiiiii nu för fan, viktigt med poäng...
Håll iiiiiii nu för fan, viktigt med poäng...
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Davey85: Skellefteå drar å andra sidan också på sig onödiga utvisningar. Betydligt fler än Brynäs.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Vårat 4 mot 4-spel lämnar mer att önska. Är som att spela BP...
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Jävligt klumpig utvisning av Pettersson. Vi hjälper Skellefteå mycket idag. Bra spel, men kostsamma misstag.
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Mattson: Skellefteå spelar faktiskt riktigt fult i den här matchen. Avspeglar sig i utvisningskolumnen också.
Adam Pettersson visar varför han inte ska spela powerplay. Trist.
Adam Pettersson visar varför han inte ska spela powerplay. Trist.
+ 4
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Desch tycker jag har kemi med både Gunler och tidigare Harper
Det gäller att..
..va fan ska de döda vår förstalina idag jävla @$£#€
Det gäller att..
..va fan ska de döda vår förstalina idag jävla @$£#€
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Är det en slump att det är just Scott och Rödin som mördarna från Sameland är ute efter?
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
bradberry: Tycker vi gör en riktigt bra match. Har inte sett detta tempo på hela säsongen. Torskar vi så finns det ändå hopp.
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Skagge: Såg mer ut som att han blev trippad och föll konstigt på handen/handleden. Galet solklar tripping som domarna aktivt väljer att inte ta, trist.
+ 3
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Nu behöver det inte vara så illa kanske, men sättet Rödin direkt tar av sig handsken tyder ju på något väldigt illa. Helvetes skit!
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
Tripping på Rödin och handledsskada?
Varför ingen utvisning?
Vilken jävla pissmatch... Är Anton borta några veckor nu då...?
Varför ingen utvisning?
Vilken jävla pissmatch... Är Anton borta några veckor nu då...?
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Jaha, det var en skitdag. Utöver skador på nyckelspelare spelar vi juniorhockey
« Föregående · 2128515 · Nästa »