Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström:
Sanny Lindström @Sannylindstrom
Vad Silverberg ska göra dom närmsta 15 åren behöver vi inte oroa oss för. #Brynäs #twittpuck
Ingen jvl kniper käft ā la medgångssupportrar SAIK i vår borg om vi kommer ligga under...
foppa78:
Varför är jag inte förvånad?
å andra sidan, man får fan aldrig slappna av mot Skellefteå, ett snabbt mål kan tagga upp dem.
Nästan läge att spela Silver sparsamt om vi leder med 3 o det är mindre än 10 kvar. Blir det 5-1 kan han vila resten av matchen. Vill inte att Psycho AIK skadar honom.
Domarn tänkte släppa den först, HERREGUD!
Tur att Silfverberg gjorde domaren uppmärksam på den fula smällen.
70 Rodrigues:
Ingen som styr, har ju normalt varit Järnkrok och Lauritzen som skött det
MarcusElving:
Håller med, verkar klicka bra mellan Molin och Rohdin också.
Ekholm har en tung kväll!
Jag gillar Emil Molins inställning, han tar närmaste vägen mot mål hela tiden.
Bara att hoppas att Brynäs får samma hjälp av domarna. Detta är ju tragiskt.
sylf:
Tycker ändå att utvisningarna vi åker på går att svälja, men nivån måste ju hållas åt båda håll isåfall.
Nu blir det en dram av Bunnahabhainen!!!
En smula olika regler som gäller lagen i mellan som det känns..
Silfverberg vänder bort Lindgren bakom mål och serverar Martin!
EDIT: Eller var det Klingberg?
Redigerad kommentar
foppa78:JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVVVVVVVVLLLLLLLLLLLLLLARRRRRRRRRRR vilket mål!!!!!!