Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Brynäs har fin statestik i Första perioden och Tredje perioden. andra har vi dock minus statestik i så får hoppas på det ;)
MarcusElving: Löf och Sunkenskadade. inte bra. vi måste åka mer skridsko, det är väldigt tydligt
Skellefteå har fått energi av målet.
Fortfarande irriterad över att vi inte tar chansen i PP.
Surt om vi skulle tappa det här när vi har spelat så bra i två perioder.
Fredas jävla domare. 6 spelare på plan är tydligen OK.
Som sagt...
Hade vårat PP funkat så hade vi fortfarande varit i ledningen.
Nu kan matchbilden svänga.
Lindström: Blev inte mycket till PP där inte.
Usch, jag har en jobbig känsla. Det är jobbigt att leda med ett mål, det räcker med ett skitmål för SAIK så kan matchbilden vända helt.
Måste sluta göra det så snyggt, backskott å på retur tack..
Zappaholic: Jo, visst kan vi vinna ändå. Men i tighta matcher som denna är det bra om PP funkar. Det behövs verkligen!
En chans till nu då...
Där var det nära kvittering. SAIKS första farlighet känns det som.
Fortsätt trumma nu Brynäs så får vi snart utdelning igen.
Lindström:
Jo... men han va rätt positiv tilll BIF förra matchen oxå.... sebt ska syndarn vakna :-)