Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1494014 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf:Löf har på två byten gjort 2345678909876543456 flera rätt än vad Lasse J gjort på 3 år i Bif.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Tänk att det inte är någon Modolallare härinne och påpekar regelbrotten SAIK håller på med, dem är ju så jävla noga med att påpeka våra 2filmningar".
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Parodi, och dessa muppar har mage att gnälla på domarna?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Svårt o tro att det är samma lag på isen, nu åker dem skridskor, ligger tätt på, går rakare på mål, vinner 2:a puckarna och framför allt så är det bra fart genom mittzon.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Ollas blir jättehakad/interferad när han försöker bryta in framför Jocke Ericsson.
Ingen åtgärd....
Ingen åtgärd....
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Hahaha, vi får inga utvisningar med oss trots solklara hakningar...komiskt.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Granqvist verkar jävligt sugen på Holloway, han går upp i falsett så fort Holloway rör pucken.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
arnio: står stil just nu vagnen lastas . Men fy fan va jobbigt. 13 års väntan å nerverna på utsidan
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Jaha, het ok enligt Boork att åka och tackla omkull en icke puckförande spelare. Javisst ja, det var ju Granström som blev interferad. Förlåt, så dumt av mig.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Hur i hela Halland kan Ericsson tackling vara helt okej, Granis har ju fan ingen puck.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Att det ska vara så jävla svårt att få ut pucken ur zon, det är inte första gången det ska fipplas så jävligt.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: "Oj vad Granqvist och Boork gick ner i moll efter Brynäs ledningsmål"
Haha, du snodde min kommentar.
Blev plötsligt begravningsstämning i kommentatorshytten... :-)))
Haha, du snodde min kommentar.
Blev plötsligt begravningsstämning i kommentatorshytten... :-)))
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
BRYNÄS4EVER NR1: Kan vara värt ett mindre hjärtfel, bara dom vinner!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Hade inte Eriksson ett psykologiskt övertag på Silfverberg efter stolpskottet? Allt enligt geniet Anders Forsberg.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:Framförallt så har TJ rört om!! Gött å se att dom står upp igen framför eget mål.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Oj vad Granqvist och Boork gick ner i moll efter Brynäs ledningsmål.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: sitter lastbilen å får snart hjärtfel . FAN VA SKÖNT
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Som sagt i 2:a kan det bara bli bättre och 1-1 målet gav den energi som jag efterlyste.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tommy:Saik är bedrövliga i egen zon, så pumpa på DERAS backar nu!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Som sagt, ett skitmål :-) Det där behövdes, nu jävlar vill jag se en uppsnäppning som heter duga, det här ska betyda energi.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Vi kommer ingenstans förutom ner till hörnorna och där blir det som bekant inga mål, vi måste ha mycket mer fart igenom mittzon o gå rakt på mål, duttandet o fipplandet fortsätter.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Qvarre: Fan vad dom ramlar hela tiden har dom inte slipat skridskorna elle?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Macahan: Vi slår inte en passning rätt. Tror Granqvist letar utvisningar i varje SAIK-avslutning
« Föregående · 1494014 · Nästa »