Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
« Föregående · 1495386 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VI ÄR SVENSKA MÄSTARE 2012!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Clarence: Ja det är faktiskt en del som borde skämmas. Men det skiter vi i idag. Glädjens dag :-)
Undrar om det blir fest i Gävle i natt? Haha
Undrar om det blir fest i Gävle i natt? Haha
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: FY FAN VAD UNDERBART, tårarna bara rinner. Nu ska jag fan ge käringen en helnatts resa :-)
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Grattis Brynäs från hela mitt hjärta från en leksing. Ni har visat genom slutspelet att ni är värdiga vinnare.Ni har slagit ut FBK och Frölunda 2 av förhandsfavoriterna och dessutom rätt enkelt. Ett extra Grattis till Jesper Ollas
Frågan är om ni vunnit utan honom ;)
GRATTIS BRYNÄS
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Grattis. Passa på att njut, man vet aldrig när det försvinner. Fråga bara oss Modoiter...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Lindström: Grattis Brynäs. Det märktes att Skellefteå var slutkörda efter kvarten mot MoDo
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: JAAAAAAAAAAAAAAA!!
Fan vad bra vi är...bäst i Sverige!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Detta är så FANTASTISKT UNDERBART! Fy skäms på mej som inte trott på laget. GRATTIS BRYNÄS IF!!!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
haha då vet vi alla vad vi ska göra nästa säsong! filma så mkt vi kan och grina hos domarna, det ger ju trots allt guld :D
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tack som fan allihopa. Grattis till osd allihopa. Så skönt att räcka till
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic:Zebrorna visar klass igen..
Men de e klart vi filmar ju bara...
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jaaaaaaa, nu är vi SVENSKA MÄSTARE :-) hoppas att Widing åker fram till robertsson och säger något något så gud förbannat kyligt :-)
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
bj21:Glömde visst ;-) Det är löjligt att tro att han skulle bry sig.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Undra om ens vågar blinka dom sista minutrarna....
Magen är i kaos, man darrar och har svårt att andas..
Mindre än 5 min nu..
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
bj21: Ja vi får väl hoppas att det bara beror på att han bill se en match till. Annars är det skit
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Tror jag skiter på mig snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Inte klokt vad han håller på Skellefteå den där Granqvist! Han låter ju jätteledsen när Brynäs gör mål!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Föregående · 1495386 · Nästa »
Grattis Brynäs!
Kul att ni fick vinna vid 100-årsjubileumet! Härligt att Silfverberg fick avgöra efter sin stolpträff. Det är roligt när sådana här sagor får ett lyckligt slut, även om många har väldigt roligt åt att Peter aldrig fick sitt SM-guld.
Järnkrok slutade till sist med sina filmningar och tog kampen framför mål på ett föredömligt sätt, vilket gav resultat.
Idag var det inget snack. Brynäs var betydligt bättre än Skellefteå och med facit i hand var det väl Frölunda som var närmast.
Se till att fira riktigt rejält nu. Sjukanmäl er i morgon och låt detta bli en långhelg att minnas. Grattis!