Brynäs.Aik i läkerolen
Som man förstod i förväg så skulle publiksiffran glädja mer än själva spelet,drygt 2500 enligt bloggaren på GD/AB.
Har sett ett gäng försäsongsmatcher genom åren,det går inte att jämföra med seriespelet,vetetusan om det ens är positivt att vinna.
Glad att det inte var vi som mötte AIK igår...
Jajjen: Om vi vinner så kommer vissa att tycka att den här matchen varit mer viktig än de vi förlorat..
Det brukar ju vara så
Håller vi det här är det större än segern mot Visby.
teddykgb:Bloggaren är full/frusen/disorienterad...
Brynäs tar ledningen och sedan sjunker tempot.. VAR har jag hört det förr? Det känns bekant på nåt vis.
Deja vu?
15.47. AIK:s Daniel Bång åkte på en tvåminutersutvisning.
________
Nån som kan förklara..? :-)
Målen som föll var konstig studs och för många returer. Låter som backarna sov på den sista
Herregud...
Huss: Det är så Sundlöv scotar sina målisar.. "Honom har vi haft svårt att göra mål på när vi spelat vår defensivhockey med uddlösa kontringar som slutar i sarghörnen.."
Han måste vara grym.. ge honom 120000 i månaden och fri bostad.
De kommer säkert ut med "en helt annan energi i andra" som GDs bloggare så flåshurtigt skaldat.
Jag väljer att skratta istället för att gråta.
Det är bara försäsong.
De vet vad de gör
Hansen har gjort poäng
och....ja....öh....
det tog slut där.
Huss: Jag man börjar fundera...
Meeen Nu är ju dessa herrar rutinerade tränare med tränade ögon...
Allt över 80% är bra. Det kunde vara värre.
65selander: Frågan är hur man har resonerat egentligen... Jag har aldrig varit med om en försäsong där man släppt in så mycket mål..
Skulle man inte spela striktare idag, mer defensivt?
Ja han var rätt ok mot Leksand också.
Vi får se om ngn som sett matchen loggar in senare och ger sin analys på matchen till oss Internetsupportrar;)