Det blir nog Almtuna spelare!!!
« Föregående · 611105 Till forumet
Det blir nog Almtuna spelare!!!
Fattar inte boork,ta en utlänning, det finns många bra målskyttar på transferlistan just nu. Men Boork vill nog ha bra attityd på honom, och vill nog inte riskera detta, det är ju bra. Men dom borde ju ha lite information om spelarna, men det är omöjligt för oss att hålla på o snacka om nyförvärvet. Det blir nog nån Almtuna spelare eller nån i allsvenskan.
« Föregående · 611105