Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
« Föregående · 1638317 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Lindström: Det är så jävla patetiskt.
Får inte TJ sparken snart så vet jag inte vad jag gör.
Får inte TJ sparken snart så vet jag inte vad jag gör.
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Zappaholic: 7 torsken check!!! Allt är som vanligt. Ska man skratta eller gråta
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Jävla tomtar.
I 6-4 så står Nordan, Djoos & Rödin och bollar gris.
Komik
I 6-4 så står Nordan, Djoos & Rödin och bollar gris.
Komik
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Steenm: Rolig vet jag inte om han är men Mr Provokatör himself här på HS.
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Pucken under kontroll, två gubbar driver på mål.
Vad gör man?
Backhand flip bakom ryggen ner i hörnet till: Just det INGEN!
Vad gör man?
Backhand flip bakom ryggen ner i hörnet till: Just det INGEN!
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Carl Lejonkräk: HAHAHA! Du är rolig du.
Större risk att han gör självmål i öppen kasse a la Daniel Johansson.
Större risk att han gör självmål i öppen kasse a la Daniel Johansson.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Så lätt att stänga matchen mot Brynäs. Till å med för nästjumbon.
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Zappaholic: jag undrar vem som kommer att göra kvitteringen, Sunken?
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Davey_22: Råder ingen tvekan om att det är två bottengäng som möts.
+ 2
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Davey_22: Vänta bara snart dubblar TJ med Nordan & Rödin..
+ 2
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Men Enterfeldt har åtminstone vunnit 75% av sina tekningar. DET NI!
#bitter
#bitter
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
1 skott på mål på 14 minuter i sista perioden. Bra sätt att gå för segern.
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Varför lägger Blomqvist ner den i hörnet där? Lägg den på mål människa, på MÅÅÅÅÅL! Vem vet vad som kan hända, konstig studs, retur, mål till och med? Nej vi ska ner i hörnet för fan!
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Zappaholic: Nu är vi sårbara när det fylls på med en extra back, men vad göra liksom, vi måste ju få tryck framåt.
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
70 Rodrigues: Nu fattas bara ett mål från fröken Wallin så är kvällen komplett.
+ 3
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Carl Lejonkräk: Härligt med lite ironi mitt i allt kollektivdeppande.......
+ 4
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Att Blomqvist spelar i en 1:ā kedja säger det mesta om kvalitén på laget som Sundlöv satt ihop
+ 7
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Fick Brynäs en bättre defensiv den här säsongen? Det som uttalat skulle högprioriteras i lagbygget.
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Zappaholic: Ska man skratta eller gråta?
Exakt ALLT går emot. Andersen får ett riktigt kompispass, Gulas missar dragningen men pucken glider retfullt nån centimeter över mållinjen.
Och där kommer tvåan på Djoos, efter att man släppt ett halvdussin tvåor åt andra hållet.
Oväntat....
Exakt ALLT går emot. Andersen får ett riktigt kompispass, Gulas missar dragningen men pucken glider retfullt nån centimeter över mållinjen.
Och där kommer tvåan på Djoos, efter att man släppt ett halvdussin tvåor åt andra hållet.
Oväntat....
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Jag fattar ingenting. Spelsystem i all ära,men inget system skyddar oss mot individuell klantighet och arrogans. Vi får allt vi förtjänar..Tyvärr.
Fbk behöver knappt jobba för målen,bara vänta in nästa Brynäs-fadäs.
+ 2
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Aja, spelar ingen roll hur bra vi spelar när det ser ut sådär i defensiv zon stup i kvarten. Så deprimerande detta.
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Enaranger: Nej självklart inte, bättre att lämna våran målis i sticket. För det är ju moral höjande.
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Vår kapten gör sånt kaptener inte får göra i detta läge.
Å vår målvakt övertygar inte...
Å vår målvakt övertygar inte...
+ 1
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Oftast spelar vi mellan minut 5-15 i varje period. Ibland inte ens det. Dags att JAGA nu igen..kul. Säkert 4-2 snart också.
+ 2
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Återigen briljerar vi i egen zon. Alltså...det är ofattbart hur vi nästan oprovocerat skänker bort målen.
+ 2
Sv: Färjestads BK- Brynäs IF 13/11-14
Grymt. Grymt. Dessutom sabbar killen min PP-kupong. Piss.
Redigerad kommentar
« Föregående · 1638317 · Nästa »