Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Sen 4 raka torsk som förklaras av otur i början av serien med skador och att man la om försvarsspelet lite för sent.
Känns det scenariot igen?!
Redigerad kommentar
Att Bif inte är tränade för 60 min i högt tempo är ju tydligt hursom.
Hur många matcher har vi spelat strååålande första 20 för att sen se ut som dom förväxlade dykarskorna mot grillorna i pausen.
Uppenbart att spelare som Harju, Nordan & Lauritzen mf l inte är rätt tränade.
Har Nordan sen han kom som skadat gods vart ledande i laget?
För det var väl som 1a center han värvades hit som och haft lön efter.
Rensa nu ur rejält i truppen och bygg för framtiden istället för att vara rehab klinik för tidigare lovande/lysande spelare FÖRE skadorna kom..
Innan masskadeeländet spelade vi ut det mesta i motståndarväg, inte lätt att upprepa det med halva laget borta.
Jävligt synd att du inte fattar det.
Redigerad kommentar
- Producerar? Titta på Sweatts uppenbarelse! Kroppsspråket, attityden... Utstrålar ängslan. Producerar skralt med poäng? Då kunde man ju önska att spelaren banar väg för andra med frejdig skridskoåkning och aggressivt spel. Men icke....
70 Rodrigues: Skulle vara intressant att se Scott med Harju eller Sweatt. Bara för att få igång någon utav dem.
Harju-Scott-Rödin
Thure-Lindgren/Enterfeldt/Nordqvist/Granström-Sweatt
Redigerad kommentar
Börja något såhär kanske om Ollas och Lauritzen är fortsatt borta?
Målvakter: Starkbaum(Holmqvist)
1:a Gunderson-Bertilsson Rödin-Scott-Thuresson
2:a Kilström-Westlund Sweatt-Lindgren-Harju
3:e Sundqvist-Nösterbö Brodin-Enterfeldt-Strid
4:e Brodecki-Nordqvist-Granström
Extra: Jacobsson, Ljunggren
Redigerad kommentar
Så var det ny match imorgon igen. Har inga större förhoppningar, men att dom den här gången måste visa stake o kämpa iaf. Tror att vi får se Starkbaum i kassen och jag hoppas att TJ gör en del förändringar i formationerna.
Tips: 5-2