Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Fortsätt så här och det ser riktigt lovande ut för att ta poäng, helst alla tre....
Starkbaum ser väl lite rostig ut men har fått bra hjälp av backarna.
Bland de bästa perioden iår, kul! :)
Tom Harjus lina ser intressant ut...
Smart att spela Starsky, känns som laget tightar till sig för hans skull...
Skål!
Kom dom öht in i vår zon nån gång?
Vi ser bättre ut än på mkt länge med både Ollas och Lauritz tillbaka. Rejält spel över hela banan.
Kul att läsa alla positiva inlägg från dom som normalt sett är snabba att gnälla när det ser sämre ut....
foppa78:
Japp! Fuck of, nu kör vi över gnällgänget
Starsky håller nollan
Granis har sån där lagom "VA FAN VILL DU"-attityd...
Bra m Sweatt o Ollas
0-4
Redigerad kommentar
Så här blir det :-)
Brynäs IF (Black) | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 4th Line | 4. Lauritzen, Sebastian | 31. Granström, Jonathan | 29. Molin, Emil | |||||
| 27. Lindgren, Alexander | 14. Westlund, David | |||||||
| 3rd Line | 90. Harju, Johan | 9. Enterfeldt, Sebastian | 34. Brodin, Daniel | |||||
| 22. Sundqvist, Jörgen | 3. Djoos, Christian | |||||||
| 2nd Line | 23. Sweatt, Bill | 39. Nordquist, Jonas | 11. Ollas, Jesper | |||||
| 55. Jacobsson, Robin | 52. Kilström, Lukas | |||||||
| 1st Line | 53. Thuresson, Andreas | 41. Scott, Greg | 18. Rödin, Anton | |||||
| 15. Bertilsson, Simon | 13. Gunderson, Ryan | |||||||
| Goalies | 40. Holmqvist, Johan 1. Starkbaum, Bernhard | |||||||
| ||||||||
Har väldigt svårt att tippa matchen i eftermiddag. FBK's form talar för dem men samtidigt så kan inte vi torska hur många matcher som helst på rad.
Hmmm, säger 2-3 efter förlängning. Granis avgör!
Många Brynäsare på plats i Löfbergs idag.
I att släppa in mål ivf.
Sen 4 raka torsk som förklaras av otur i början av serien med skador och att man la om försvarsspelet lite för sent.
Känns det scenariot igen?!
Redigerad kommentar
Att Bif inte är tränade för 60 min i högt tempo är ju tydligt hursom.
Hur många matcher har vi spelat strååålande första 20 för att sen se ut som dom förväxlade dykarskorna mot grillorna i pausen.
Uppenbart att spelare som Harju, Nordan & Lauritzen mf l inte är rätt tränade.
Har Nordan sen han kom som skadat gods vart ledande i laget?
För det var väl som 1a center han värvades hit som och haft lön efter.
Rensa nu ur rejält i truppen och bygg för framtiden istället för att vara rehab klinik för tidigare lovande/lysande spelare FÖRE skadorna kom..
Innan masskadeeländet spelade vi ut det mesta i motståndarväg, inte lätt att upprepa det med halva laget borta.
Jävligt synd att du inte fattar det.
Redigerad kommentar
- Producerar? Titta på Sweatts uppenbarelse! Kroppsspråket, attityden... Utstrålar ängslan. Producerar skralt med poäng? Då kunde man ju önska att spelaren banar väg för andra med frejdig skridskoåkning och aggressivt spel. Men icke....
70 Rodrigues: Skulle vara intressant att se Scott med Harju eller Sweatt. Bara för att få igång någon utav dem.
Harju-Scott-Rödin
Thure-Lindgren/Enterfeldt/Nordqvist/Granström-Sweatt
Redigerad kommentar
Börja något såhär kanske om Ollas och Lauritzen är fortsatt borta?
Målvakter: Starkbaum(Holmqvist)
1:a Gunderson-Bertilsson Rödin-Scott-Thuresson
2:a Kilström-Westlund Sweatt-Lindgren-Harju
3:e Sundqvist-Nösterbö Brodin-Enterfeldt-Strid
4:e Brodecki-Nordqvist-Granström
Extra: Jacobsson, Ljunggren
Redigerad kommentar