Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
« Föregående · 1599916 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
skönt med två pinnar. Vi kämpar och sliter bättre än på länge...
Men skulle gärna vilja ha in lite spetskompetens i laget
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Tycker ändå Starkbaum gör en stabil debut. Kanske borde tagit Färjestads första mål, men jag är ändå nöjd med hans spel sett över hela matchen
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Bara för Starkbaum att lära sej. En brynäsare med puck i egen zon innebär alltid målchans för motståndarna.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
70 Rodrigues: ett litet jävla misstag och vi blir straffade direkt!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
70 Rodrigues: Helvete skulle aldrig skrivit nåt... Vad gör karln...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
70 Rodrigues: Bif bättre i 5-5 men domarna är väl som dig på Morfin typ...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
foppa78: men nu får du väl ändå ge dig.
blir ju bara patetiskt :P
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
foppa78: Hur ska man komma till rätta med dessa hemma domare i Löfbergs arena?
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
SH: Såja Rödin :-) Jag o lillkotten tvärdäckade i soffan. Nu såg jag ju 1-2 målet, men hur har det sett ut förövrigt?
Redigerad kommentar
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
maddog1970: bönen fick Tollefsen smaka på sin egen medicin!
Matchstraff va faaaaaaaaaaaan!
Matchstraff va faaaaaaaaaaaan!
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Jajjen: Han har fått andra skydd än Rahm, det som studsade av förut fastnar nu...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Monno: Ser bra ut... Ullmark kanske dyker upp nästa säsong .. :)
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Huge: Har svårt att tro att det är tack vare den nya målvakten som spelet över hela banan ser så mycket bättre ut. Om han inte har en djävulskt psykologisk inverkan.
+ 1
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
rafalski: Ja, härligt att se den "gamle" Sunken igen.
Och Starkbaum, vad säger man?
Iofs har väl vare sig Rahm eller Honken haft den här uppbackningen i nån match men visst fan ser han tät och trygg ut?
Inga fler onödiga tvåor nu tack, då fixar vi det här.
Och Starkbaum, vad säger man?
Iofs har väl vare sig Rahm eller Honken haft den här uppbackningen i nån match men visst fan ser han tät och trygg ut?
Inga fler onödiga tvåor nu tack, då fixar vi det här.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
tjugo8: Bra jobbat blir det bättre så vet vi vem vi ska tacka ;-)
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Steenm:
Heder t Cmore Twitter för snabb feedback, hoppas på bättring
@tjugo8: @CMORE_sv Justera mikrofonerna i Löfbergs Arena. Nu kan ungar skrika rakt in i dem...!!!
@CMORE_sv: @tjugo8 Hej! Beklagar att du upplever delar av ljudet från arenan på detta sätt. Jag framför detta till sändningsansvariga. Vänligen C More.
Heder t Cmore Twitter för snabb feedback, hoppas på bättring
@tjugo8: @CMORE_sv Justera mikrofonerna i Löfbergs Arena. Nu kan ungar skrika rakt in i dem...!!!
@CMORE_sv: @tjugo8 Hej! Beklagar att du upplever delar av ljudet från arenan på detta sätt. Jag framför detta till sändningsansvariga. Vänligen C More.
+ 1
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Ser skitbra ut så här långt. Dödade utvisningarna enkelt och lyfte sen upp spelet och krigade in ettan.
Sunkens bästa match för säsongen.
Sunkens bästa match för säsongen.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
SH: Det är väl Wallin som bestämmer om det ska videogranskas.
+ 2
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Tommy: Måtte vi få behålla Gunde jag kan råna en värdetransport om set behövs! Finns det cmore Max på kåken?
+ 3
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
För övrigt vill jag aldrig någonsin mer höra frasen "KOM IGEN NURÅ!!!". Jävla idioter.
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
foppa78: Hur fan kan dom granska det där? Tur Jörgen Jönsson slutat annars hade det blivit underkänt...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 23/11-13
Så jääääääävla GÖTT! Efter alla helvetes jävla utvisningar satt det där sjukt skönt. Vi står emot väldigt bra, och Starsky sköter det utmärkt (ta i trä). Kämpa grabbs!
« Föregående · 1599916 · Nästa »
Bratwursten: mer än nöjd med starkbaum. Fruktansvärt med i spelet med klubban, följsam. Tycker faktiskt inte det ser ut som han inte spelat en match sen i våras. Mkt stark insats sett till omständigheterna.
övrigt. Bra fall framåt.