Femmorna mot Djurgården
« Föregående · 1177032 · Nästa » Till forumet
Sv: Femmorna mot Djurgården
sylf: Va f-n du kan väl inte sparka dom som jobbar gratis. Tycker vi sparkar Sylf som supporter som drar till Mersyeside istället för Gävle nästa helg ;-)
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: Inte Ulla, blir svårt att tinga biljetter då ;-)
Wille gör varken till eller från, han ser bara pengar :-))
Wille gör varken till eller från, han ser bara pengar :-))
Sv: Femmorna mot Djurgården
21olsson: Ta färjestad har dom någonsin vunnit mer än 4 matcher på försäsongen nej inte det men dom har ändå vunnit SM guld och kommer nästan alltid top 4.
Man vinner ingenting på försäsong man kan bara förlora ES....
Man vinner ingenting på försäsong man kan bara förlora ES....
Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg:
Håller med.
Nån mer vi ska sparka när vi ändå är igång
Wille på restaurangen?
Ulla på kansliet?
P?
Nån måste ju bära hundhuvet efter en sån usel försäsong.
Håller med.
Nån mer vi ska sparka när vi ändå är igång
Wille på restaurangen?
Ulla på kansliet?
P?
Nån måste ju bära hundhuvet efter en sån usel försäsong.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg: Punga upp lite stålar så ska du nog få några backar till JUL men då leder ju redan Brynäs serien och alla är nöjda :P.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Med lite flyt vinner Brynäs den här matchen - fast någon eller några tuffa och bra backar skulle ju behövas i Brynäs...
Sv: Femmorna mot Djurgården
sylf: Hahaha sluta nu kan inte ta mera!!
Fö så stod det 14.29. Utvisningar efter slagsmål på Gd sidan?!
Fö så stod det 14.29. Utvisningar efter slagsmål på Gd sidan?!
Sv: Femmorna mot Djurgården
sylf: hahaha. jag har klagat om att dom drar på sig mycket onödiga utvisningar. vilket dom gör. Sen finns det dom som klagar på att Kahnberg inte producerar på förssäsongen och att Czarnecki ska få sparken inann serien ens börjat..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Brynäs_89:
Skotten slutar 12-4 till Djurgården. Därmed gör Brynäs en så kallad "Brynäsperiod", d.v.s. mål på minst 66% av skotten. I det här fallet alltså 75%.
Skotten slutar 12-4 till Djurgården. Därmed gör Brynäs en så kallad "Brynäsperiod", d.v.s. mål på minst 66% av skotten. I det här fallet alltså 75%.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Kan inte förstå Dif tänk när dom lånar ut sin bästa målvakt till Örebro.
Utan Mark så hade aldrig Almtuna varit så bra förra säsongen.
Utan Mark så hade aldrig Almtuna varit så bra förra säsongen.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: gnällspik??:) mitt gnällande är lindrigt om man jämnför med många andra här inne. (inga namn nämnda):)
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lars Jonsson ökar Brynäs ledning till 4-2 i power play, Eero Somervuiro och Andreas Dackell assisterade.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bägge DIF målen verkar ha tillkommit med skott/petning precis framför Markström. Var är backarna frågar man sig?
Sv: Femmorna mot Djurgården
3-2 och spel 48 sek i PP till för Djurgården eftersom Brynäs hade en avaktande utvisning
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: Hoppas att Berg är vaken så att han ser att Kahnberg lever ;-)
Sv: Femmorna mot Djurgården
65selander: och verkar Sandin vilja öka till 4-1 genom att sätta sig på botbänken...
Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: Varför har Brynäs så svårt att räkna in rätt på isen?
Brynäs drabbas av ett lagstraff för att ha spelat med för många spelare på isen. Eller gjorde man det medvetet? Hittills har man ju gjort båda målen i box play.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Lindström: Rent ekonomiskt är det ett superbra koncept. HGK kan dra ner kostnaderna för truppen rätt radikalt.
Sv: Femmorna mot Djurgården
Huss: Kanon att vi är vassa i 4-5 spelet!! Då sliter vi ju mindre på spelarna oxå :)
Kanske är godare sport dryck i det båset..
Kanske är godare sport dryck i det båset..
Sv: Femmorna mot Djurgården
Observera att det är endast försvarspel de behöver träna i bp. Anfallsspelet fungerar utmärkt, 2 av 3 så här långt.
« Föregående · 1177032 · Nästa »