1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779057 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
Söderström, vilken sopa!

Sv: Final
{8212}: Kapten Bloooooooomqvist!!!!!

Sv: Final
KAAAAPTEEEEEEN ❤❤❤❤❤

Sv: Final
Zappaholic: Fucking spamskydd!!!!!! JAAAAA!

Sv: Final
PP, BP..... whatever... :-)

Sv: Final
Fyfan vilken bra kapten han är Blomqvist!

Sv: Final
JAAAAAAADÅÅÅÅ

BLOMMAN! ❤

Sv: Final
Haha. BLOMQVIST!!

Sv: Final
JAAAAAAA

Sv: Final
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CAPITANO I BP

Sv: Final
Lindström: Finns risk för att matchen glider oss ur händerna i andra nu. Ta en utvisning i det läget är jävligt illa.

MEN BLOMQVIST!!!!!! Härligt!!!!!!

Sv: Final
Forsberg 1978: Klumpigt av Fälth.

Sv: Final
Tänk på att du har A på bröstet Fälth

Sv: Final
bradberry: och nu pallade inte domare trycket, han släpper ju bara klubban. Hv spelar inte fult men de filmar och håller på istället.

Sv: Final
Forsberg 1978: Bajskorv!

Sv: Final
Ha!
Låt dom tacklas
Vi åker åttor runt dem från match 5
#lexfrölunda

Sv: Final
Där kom utv

Sv: Final
Lipsill trosde jag bara fanns i Frölunda...

Sv: Final
Nu måste vi lyfta spelet annars ringer det snart igen. Vill se lite mycket mer av förstakedjan, osynliga ikväll.

Sv: Final
Kasta puck....

Sv: Final
{8212}: Döende svanen...

Sv: Final
{8212}: förstakedjan borde ha blivit utbytt efter 1-1-målet. Dåligt av bulan att låta de fortsätta direkt efter.

Sv: Final
MEN VAFAN. UT MED PUCKJÄVELN OM NI SKA RENSA.

Sv: Final
Rautio stabil hela matchen men det ska inte vara möjligt att göra mål sådär.

Sv: Final
Lunkan: Spelvändning nu och tysta hallen!!! De psykologiska målen, dem ska vi ha idag!!

Sv: Final
Och där hände det igen. Målchans för att vi inte får ut pucken. Är det bara jag som ser det här? Tränarna? Måste ju förfan ändra på det där.
När laget är påväg framåt är det helt oacceptabelt att inte få ut pucken.

Sv: Final
Förstakedjan i egen zon är livsfarliga.

Sv: Final
Illa, markeringsmissar. Vi sjunker för djupt ner.
JJ nära bänken nu...

Sv: Final
Time out?

Sv: Final
mk: Gav Jensen just bort pucken i egen zon? Igen?

Sv: Final
Aj aj Rautio den får du inte släppa

Sv: Final
Forsberg 1978: varit extremt lojt i andra

Sv: Final
Kvinnligt könsorgan

Sv: Final
Zappaholic: Mona- Lisa😡

Sv: Final
Titta... Vår oförmåga att rensa...

Piss.

Sv: Final
Sjuk eftersläng av Thörnberg på Lindblom efter målet. Vilken onödig grej.

Sv: Final
Där MÅSTE Rautio hålla tätt?!?

Sv: Final
Happ. Ruta 1 då.

Sv: Final
Fyfan va onödigt..

Oscar som sockervadd framför egen kasse vips 1-1

Sv: Final
Brynäsgubbe: Målhelvetet hängde i luften. Gått ner oss i andra.

Sv: Final
Som jag sa, pucken går aldrig ur zon och då smäller det till slut.

Sv: Final
HELVETEEEEEEE FÅ UT PUCKJÄVELN!!!!

Sv: Final
{8212}: Gick ju bra sist! Säg inte så.

Sv: Final
{7800}: Kan inte räkna till 8 vassa chanser för hv denna matchen...

Har nu någonsin sett Brynäs skydda sin målvakt så väl och tydligt som ikväll?

Sv: Final
{8212}:
Och Ersson borde ersätta Zanetti... Ersson är miniberra som spelade jävligt bra mo frölunda.

Sv: Final
{7800}: I det här skedet av matchen så borde fjärdelinan ges mer istid

Sv: Final
Kan nog räkna 8 vassa målchanser för HV som kommit för att Brynäs slängt iväg en puck helt i onödan i försvarzon. HV kommer snart göra mål och det kommer inte bli av egen förtjänst, utan Brynäs.

Sv: Final
Zappaholic: Överlever vi andra perren så fixar vi det!

Sv: Final
Brynäsgubbe: Sånt som har kommit pga puck out regeln...

Sv: Final
Och så en lobb som inte går ur zon. Blir galen på dem.

« · 1822783 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)