1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779049 inlägg · 7967 ämnen

Final


Sv: Final
När blev det åter modernt att slänga sig när man täcker skott?

Sv: Final
Anders Berg: En ganska väntad matchinledning. Klart de vill komma ut stenhårt. Lite för yrvaket av oss...

Sv: Final
{5915}: Det där var fan värre. Du skriver "midioterna" istället för modoiterna" Alltså, jag saknar verkligen ord!

Sv: Final
Vilka filmstjärnor Hv har!!

Sv: Final
Krap Nek: jag vet, det är så ni jobbar, midioterna.

Sv: Final
Forsberg 1978: får börja med att klara boxen...puh

Sv: Final
VAKNA!!

Sv: Final
Men lol Carlsson blev ju trippad precis före.

Sv: Final
{5915}: Din kommentar gör så ont i hjärtat att vi borde anmäla dig ;(

Sv: Final
Zanetti ägd

Sv: Final
{5647}: Du äger några stycken förstår jag?

Sv: Final
{5647}: va gör ni här? Är säsongen slut, eller?

Sv: Final
Zanetti inne igen och cirkus direkt..
BÄNKA

Sv: Final
munkas: Det här tempot lämpar sig inte för Marc Zanetti...

Sv: Final
Zappaholic: kan skicka en dildo så du lugnar ned dig:)

Sv: Final
Detta håller inte!!!

Sv: Final
{7800}:
Backe borde ju gilla vad han såg då filmningar är en stor del av fotbollen.

Sv: Final
Leonardo: Vakna!!

Sv: Final
{5647}: Nä men vad du ser är rätt så egalt härinne.

Sv: Final
Lindström: Fippelmannen...Brynäs är nästan utspelade so far

Sv: Final
AnteA: har väl aldrig sett ett lag med sådan penisavund som Brynäs.. .

Sv: Final
Zanetti.......

Sv: Final
Porslinskulor i HV.

Sv: Final
Fäll in hängpungarna bakom suspen om det nu gör så jävla ont.

Sv: Final
Qvarre: ingen Sören Persson iaf, hälften vunnet.

Sv: Final
Krap Nek: ursäkta? Filmningar så du sjunger om det

Sv: Final
Nej nej nej nej det är inget!

Zanetti??????

Sv: Final
Fan vad Brynäs gillar att attackera skrevet på HV spelare...

Sv: Final
Spearing Fälth...ut med packet

Sv: Final
{7225}:
Vad jag såg så svarade bara Granström efter att blivit puttad.

Sv: Final
{7225}: Har jag svårt att tro.

Sv: Final
AnteA: Usch så vidrigt nervöst.

Sv: Final
Forsberg 1978: Läge att köra över HV idag, ja tror på 2-6

Sv: Final
{7225}:
Backe skönk som en sten i sitt försök att håna hockey när han själv sysslar m en riktig skitsport

Brynässtjärnan Jonathan Granström delade ut en vänsterkrok – rakt i ansiktet på HV 71:s jättetalang Lias Andersson.
– Ishockey, väldigt moget, säger fotbollsexperten Hasse Backe i C More.

Sv: Final
Vet inte riktigt vad jag hatar mest. HV71 eller den där vidriga jävla proggrocken som de trippar in till.

Sv: Final
{7225}: Man måste ju bara älska Granström. Kryper under skinnet på motståndarna.


Sv: Final
Hög tid att vinna efter 60 minuter nu orkar inte med sudden!!!

Sv: Final
{7225}: Såg Bertil, Rödin och Markan fika på Java för en stund sen. Hoppas han kan vara med på Torsdag!👊👊

Sv: Final
{7225}:
Seriekort/Supporterkort

Ni som har någon form av säsongskort betalar för slutspelet efter avslutat spel om ni inte sa ifrån er slutspelsmatcherna vid köpet. Du som kund faktureras för antalet spelade hemmamatcher och betalar ordinarie grundseriepris per match. Observera att ni fortfarande kan byta er plats till Skybar under slutspelet.

Sv: Final
Då va det dags kom igen nu Brynäs!!! Kick some bibelases💪🖒

Sv: Final
Zappaholic:
"Skottet var inte så hårt, finns ingen som skjuter hårt i Brynäs"

Fö, är det samma duktiga idiot på linjen igen?

Sv: Final
Sanny visar 4 exempel på när Brynäs backar släpper blålinjen alldeles för enkelt och backar hem, på ett JÄVLIGT dåligt sätt. Och alla gånger är det Pudas och Zanetti.. Hoppas Sjödda tagit dom i örat angående det där.

Sv: Final
Lindström: Granström är igång. Härligt.
I spelargången enligt Johan Edlund.

Sv: Final
Helt slut redan före matchen....
Måtte nu maskinen Brynäs mala ner Hv

Sv: Final
Idag vill jag se Zanetti spela som han gjorde i slutet på förra säsongen. Felix ska stå på huvudet som vi vet att han kan göra ibland. Och vill se 2-3 kassar av förstalinan idag. It's time.

Sv: Final
gevalia: felix, kom igen nu.. spika igen!! Visa vad du går för nu

Sv: Final
Auchinleck: vad innebär slutspelskort?

Sv: Final
Lunkan:
Säsongskort eller slutspelskort. Problem solved.

Sv: Final
Vem står ikväll?

« · 1824144 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)