Final
« Föregående · 1824415 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Brynäsgubbe: Å Sanny han tror vi loosar på torsdag....hoppas vi kan täppa till truten på skägget
+ 2
Sv: Final
ellis: Det är klart det blir darr på torsdag, men vi förlorar inte två raka hemma mot HV71...Guldet skall bärgas inför fanatisk publik...spännande o se nu om Bertilsson ev kan spela på torsdag och om Thörnberg inte spelar för HV, dom var överlag bleka när de inte får sitt spel att fungera.....Kilström grym idag igen
+ 3
Sv: Final
KalleTeodor: Ja. Jag har inga problem om Philly Bill ha kvar Felix i Brynäs ett år till😀
Jävlar i havet va skön känsla nu.
Nu blir det att åka till syrran och kolla på torsdag. Man är inte så populär här hemma med allt skrikande😀
Jävlar i havet va skön känsla nu.
Nu blir det att åka till syrran och kolla på torsdag. Man är inte så populär här hemma med allt skrikande😀
+ 4
Sv: Final
Rumpelstiltskin: Hoppas hoppas vi kan stänga käften på shl och sören persson . Så som dom försökt alla 3 serien .
+ 2
Sv: Final
Bratwursten : Ja det räddade ju nästa matchen. Zanetti kom in helt fel och gjorde väl fler misstag på 10min än vad Gunde gjort på hela säsongen. Ölund är kung idag!!! Kul att han fick spela mycket sista fem.
+ 8
Sv: Final
Bratwursten : Ersson gör en supermatchl!
Den som hittar något negativt å skriva om nu tycker jag vi kan utnämna till årets dysterkvist!
Den som hittar något negativt å skriva om nu tycker jag vi kan utnämna till årets dysterkvist!
+ 3
Sv: Final
KalleTeodor: Jag pallar inte mer...
Vilka fantastiska hjältar de är, jag är lika mållös som HV.
Vilka fantastiska hjältar de är, jag är lika mållös som HV.
+ 2
« Föregående · 1824415 · Nästa »