Final
« Föregående · 1824832 · Nästa » Till forumet
Sv: Final
Jan Grismöbel: alldeles för lite drag på forumet för någon som sitter på ett tåg och har tråkigt 😂, lugnet före stormen kanske ?!
+ 1
Sv: Final
Jan Grismöbel: Chefen har inte svarat än om jag fick sluta tidigare i morgon än hahahahahahaha känns som han har nada att säga till om i detta fall😂😂😂 jaja ivärsta fall blir det akut rövaras😂😂😂
Sv: Final
Jan Grismöbel:
Hur lång ledighet får du efter jobbpasset?
På mitt jobb snurrar processen varje dygn, 24 timmar... vi är fem skiftlag som delar på detta. Inte alltid som det passar så bra till resten av livet.
Hur lång ledighet får du efter jobbpasset?
På mitt jobb snurrar processen varje dygn, 24 timmar... vi är fem skiftlag som delar på detta. Inte alltid som det passar så bra till resten av livet.
Sv: Final
Brynäsgubbe: Hur fan ska man kunna sova inatt och hur ska man kunna koncentrera sig i skolan imorgon? Har aldrig varit så här nervös inför en match och då är det 22 timmar kvar..
Sv: Final
Forsberg 1978: ett helvet med jobb som binder mig vid ratten dygnet runt i 14 dagar innan ledighet . .förra guldet satt jag å grina bakom ratten på väg till Norge så djävla nervöst å lyssna på radion . Nu blir det att stå stilla å kika på datorn via cmore appen .
+ 6
Sv: Final
Jan Grismöbel: Vet hur det känns så jag lider med dig själv ska jag köra hem 40 mil efter matchen och hoppas att det blir den goaste bilresa jag någonsin gör!
+ 1
Sv: Final
Bratwursten : lvilken tur ni alla har som kan fira i morgon på plats . Själv har man ett jobb å sköta så det blir å sitta i lastbilen någonstans i landet å kolla på matchen . Jaaaa jag är avis på er alla .
Sv: Final
Bratwursten : Får vi hoppas 😃 Kom gärna och säg hej står Forsberg 78 på ryggen och jag är hur snäll och ofarlig som helst😂👍🏻
+ 2
Sv: Final
{7225}:
OK, det står dig fritt att tycka men jag tycker att Bertil är en sjukt bra hockeyspelare men han är ofta långtidsskadad och jag har fått för mig att det relativt ofta blir bakslag på hans rehab.
Jag anser att det inte på något sätt var någon kritik på Bertil som person eller på hans skicklighet.
Om det uppfattas som ett personangrepp på Bertil så ber jag ödmjukt om ursäkt för det var verkligen inte så jag menade.
OK, det står dig fritt att tycka men jag tycker att Bertil är en sjukt bra hockeyspelare men han är ofta långtidsskadad och jag har fått för mig att det relativt ofta blir bakslag på hans rehab.
Jag anser att det inte på något sätt var någon kritik på Bertil som person eller på hans skicklighet.
Om det uppfattas som ett personangrepp på Bertil så ber jag ödmjukt om ursäkt för det var verkligen inte så jag menade.
Sv: Final
eltifoso: Eftersom vi tacklar förhållandevis lite och är snabba på rören så har domarna behövt syna regelboken i sömmarna för att hitta utvisningar. På 18 matcher har de dock lyckats hittat klockrena saker som felaktig handstoppning, felaktigt målfirande, felaktig snack med domare och en hel drös med felaktiga byten.
Samtidigt har motståndarna exempelvis klarat sig undan utvisning på tre klockrena huvudtacklingar.
Det snackas ofta om "höjd bedömningsnivå" i slutspel. I Brynäs fall känns det mest som att de bytt fokus och börjat leta efter mindre vanliga regelbrott.
Samtidigt har motståndarna exempelvis klarat sig undan utvisning på tre klockrena huvudtacklingar.
Det snackas ofta om "höjd bedömningsnivå" i slutspel. I Brynäs fall känns det mest som att de bytt fokus och börjat leta efter mindre vanliga regelbrott.
+ 14
Sv: Final
{5915}: Japp, det stämmer. Nästan en hel minut per match mer i boxplay jämför med tiden i powerplay.
Söreneffekt, eller slump.. Eller hemska tanke en konspiration? Eller så kanske domarna missade massor på brynäs i grundserien som de tar för nu?
Allt som allt petitesser när guldet bärgas imorgon kväll!
Söreneffekt, eller slump.. Eller hemska tanke en konspiration? Eller så kanske domarna missade massor på brynäs i grundserien som de tar för nu?
Allt som allt petitesser när guldet bärgas imorgon kväll!
Sv: Final
Bifbiffen: Ja fem poäng på en hel serie kan knappast räknas som klart bättre. Anser HV och Brynäs som jämnlika under säsongen.
Kollade swehockey angående powerplay och boxplaytid
På 18 matcher har Brynäs spelat 71,15 minuter powerplay och 86,57 minuter i boxplay
Lite mindre än en minut / match längre speltid i boxplay alltså
Får se hur det blir imorn
Kollade swehockey angående powerplay och boxplaytid
På 18 matcher har Brynäs spelat 71,15 minuter powerplay och 86,57 minuter i boxplay
Lite mindre än en minut / match längre speltid i boxplay alltså
Får se hur det blir imorn
+ 1
Sv: Final
Jesse100: HV var bara 5 poäng före vilket kan förklaras av Brynäs dipp i januari. Vi gjorde fler mål än HV under grundserien så vi är starkare framåt medan ni istället har en grym målvakt. Så jag tror Brynäs är underskattat i många läger.
Utan tvekan välfötjänta finalister tycker jag.
Tycker den stora skillnaden i finalserien, så här långt, varit att vår fjärdelina är betydligt starkare än HV's dito. Å andra sidan är Söderström ett klart starkare kort än våra målvakter. Den här serien kan fortfarande sluta hur som helst trots 3-2 ledning i matchserien.
Utan tvekan välfötjänta finalister tycker jag.
Tycker den stora skillnaden i finalserien, så här långt, varit att vår fjärdelina är betydligt starkare än HV's dito. Å andra sidan är Söderström ett klart starkare kort än våra målvakter. Den här serien kan fortfarande sluta hur som helst trots 3-2 ledning i matchserien.
Sv: Final
Jacke08:
Nej det är inte ödmjukt. Men kan tyvärr inte besvara dina påståenden fullt ut då jag exempelvis inte har läst att någon spelare har tyckt att Brynäs inte värdig motståndare. Int ens underförstått.
Jag kan själv vara ärlig - innan slutspelet hade jag i alla dagar tagit Brynäs i en final över Frölunda, LHC, SAIK och Växjö. Det grundar jag i hur lagen har presterat under grundserien där HV har varit klart bättre än Brynäs. Men lagom till slutspel har Brynäs steppat upp rejält och är en värdig finalmotståndare. Tror ingen tycker annorlunda.
Det här ju inte unikt för ert forum utan det är samma visa hos allas lags forum. Vi har också en del medlemmar som ALLTID tycker det är fel på domarna, experter som håller på lag, media som gynnar motståndarna etc. Sen ska supportrar vara enögda, till en viss grad.
Njut nu av att ni är i final och matchboll imorgon. Tror ingen av oss hade kunnat drömma om en SM-final inför säsongen.
FORZA HV! ;)
Nej det är inte ödmjukt. Men kan tyvärr inte besvara dina påståenden fullt ut då jag exempelvis inte har läst att någon spelare har tyckt att Brynäs inte värdig motståndare. Int ens underförstått.
Jag kan själv vara ärlig - innan slutspelet hade jag i alla dagar tagit Brynäs i en final över Frölunda, LHC, SAIK och Växjö. Det grundar jag i hur lagen har presterat under grundserien där HV har varit klart bättre än Brynäs. Men lagom till slutspel har Brynäs steppat upp rejält och är en värdig finalmotståndare. Tror ingen tycker annorlunda.
Det här ju inte unikt för ert forum utan det är samma visa hos allas lags forum. Vi har också en del medlemmar som ALLTID tycker det är fel på domarna, experter som håller på lag, media som gynnar motståndarna etc. Sen ska supportrar vara enögda, till en viss grad.
Njut nu av att ni är i final och matchboll imorgon. Tror ingen av oss hade kunnat drömma om en SM-final inför säsongen.
FORZA HV! ;)
+ 5
Sv: Final
KulaShaker: Lias och de andra unga spelarna vill ju vara med i leken, de ser sig knappast som fridlysta på grund av deras ålder.
« Föregående · 1824832 · Nästa »
Kanske ointressant men jag mår fysiskt illa mentalt och fysiskt inför morgondagens match.
Det är som att det är en av de ljusaste av drömmar kombinerad med en mardröm.